Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:30:43 GMT

حقیقی: آن‌چه بین من و قلعه‌نویی رخ داد طبیعی بود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۹۰۶۸

حقیقی: آن‌چه بین من و قلعه‌نویی رخ داد طبیعی بود

علیرضا حقیقی دروازه بان  گل گهر معتقد است این تیم امتیازات حساسی که در دور رفت بازی ها از دست داده می تواند در بازی ها باقی مانده بدست بیاورد. 

به گزارش "ورزش سه"، مرد شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2014 بعد از سال ها حضور در فوتبال اروپا تبدیل به بازیکن حرفه ای شده بطوریکه در مواجه با اتفاقاتی که بر خلاف میل باطنی اوست معقول حرف می زند و تصمیم می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با علیرضا بعد از بازگشت دوباره به ترکیب گل گهر حرف زدیم که این مصاحبه را می خوانید: 

 

*به نظر می رسد گل گهر از کورس قهرمانی خارج شده است ...

حرف از قهرمانی در لیگ برتر با توجه به اینکه تیم فصل دوم حضور در لیگ برتر را سپری می کند منطقی نیست. ما با این انگیزه وارد بازی ها نشدیم اما می توانستیم نیم فصل را با رتبه بهتری به پایان ببریم و امتیازات حساسی را از دست دادیم. فصل پر نوسانی را پشت سر می گذاریم. به خاطر کرونا، اردوهای تیم ملی و بازی های لیگ قهرمانان آسیا. به خصوص که تماشاگران هم نمی توانند در استادیوم ها حاضر شوند و تیم های مورد علاقه اشان را تشویق کنند. به نظر من گل گهر باید بازی به بازی سنجیده شود نه به خاطر چند بازی مدعی قهرمانی معرفی شود و به خاطر از دست دادن چند امتیاز این گونه عنوان شود که تیم شانس قهرمانی را از دست داده است. ما می توانیم شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم. ما در خیلی از بازی ها موقعیت های حساسی را از دست دادیم. به این خاطر که خیلی کنار هم بازی نکردیم و هنوز به شناخت صد در صدی از همدیگر دست پیدا نکردیم. پرسپولیس چهار فصل متوالی است که قهرمان لیگ برتر می شود و این به خاطر است که برانکو از فنی و تفکر سیستمی را در تیم نهادینه کرد که به قوت خود باقی است و آقا یحیی هم با ایده های نو این راه را به خوبی ادامه داده است. تیمی که می خواهد قهرمان لیگ برتر شود باید بازیکنانش چند فصل کنار هم بازی کرده باشند. در این لیگ قهرمانی گل گهر خیلی سخت است. با توجه به حضور پرسپولیس. با توجه به حضور تیم های پر مهره ای چون سپاهان و استقلال. ما این سابقه را نداریم. اما خوشبختانه در بازی هایی که ما انجام دادیم ارایه گر فوتبال خوبی در برابر حریفان بودیم. در هفته های سپری شده این طور نبوده ما در بازی با حریفان اتوبوس را پارک کنیم و به دنبال ضد حمله باشیم. ما فوتبال خوبی در برابر حریفان بازی کردیم. حالا می توانیم در هفته های باقی مانده امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. همه چیز در فوتبال امکان پذیر است. اینکه در بازی های باقی مانده یکی از موفق ترین تیم ها باشیم. 

 

*از زمانی که به فوتبال ایران برگشتی چند اردوی تیم ملی برگزار شده و یک بار هم به اردوی تیم ملی دعوت نشدی؛ حرفی در این باره نداری؟ 

به عنوان یک بازیکن حرفه ای به تصمیم آقای اسکوچیچ احترام می گذارم؛ از سویی تلاش خواهم کرد در بازی های باشگاهی عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارم تا هم چنان شانس دعوت به اردوی تیم ملی را داشته باشم. 

 

 

*در هفته های سپری شده عملکرد خودت را چگونه ارزیابی می کنی؟ 

من در بیشتر هفته ها که در ترکیب تیم قرار گرفتم سعی کردم ارایه گر بازی خوبی باشم و به این مهم هم دست پیدا کردم اما در برخی از دیدارها هم اشتباهاتی داشتم. به هر صورت این نوسان در فوتبال هم از سوی تیم ها و هم از سوی بازیکنان وجود دارد. تلاش خواهم کرد در بازی های باقی مانده کمتردچار نوسان شوم و یا حتی نوسان در کار من دیده نشود. 

 

*و کار با امیر قلعه نویی؛ به نظر می رسید در مقطعی برای حضور در ترکیب تیم دچار مشکل شدی!

امیر قلعه نویی پر افتخار ترین مربی لیگ برتر به حساب می آید و خوشحالم که تجربه کار با او را به دست آوردم. چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. اما گاهی درون خانواده مشکلات پیش می آید که این ها در فوتبال طبیعی است. سلایق مختلف و تضاد سلیقه ها مسبب این مشکلات درون تیمی است اما امیر قلعه نویی بزرگ تر و سرمربی تیم است و خوشحالم از اینکه یک نیم فصل را در کنار او سپری کردم و همه تلاش خود را بکار می گیرم که در بازی های باقی مانده کم نوسان و با قدرت درون دروازه حاضر شوم تا در پایان فصل هم تیم و سرمربی به خواسته های خود برسند و من هم به آن چیز هایی که در ذهن دارم و برای خود ترسیم کرده ام برسم.

گل گهرسیرجان علیرضا حقیقی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان علیرضا حقیقی باقی مانده بازی ها قلعه نویی لیگ برتر هفته ها تیم ملی گل گهر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است تیمش توانایی کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی را دارد و گفت: اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، جایگاهمان را خیلی در جدول بالا خواهیم آورد.

کمال کامیابی‌نیا در آخرین تمرین ذوب‌آهن پیش از دیدار با نساجی در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی داریم. در بازی‌های خانگی خیلی نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم، اما بازی قبل با آلومینیوم توانستیم امتیاز بگیریم و ۶ بازی دیگر باقی مانده است. اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، خیلی جایگاهمان را در جدول بالا خواهیم آورد.

او درباره بازی با نساجی توضیح داد: جدول و جایگاه تیم‌ها مشخص است. نساجی انگیزه‌های خود را دارد، ما هم اهدافمان را دنبال می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در این بازی خانگی با ارائه بازی خوب امتیاز کامل را کسب کنیم.

بازیکن گاندوها خطاب به هوادارانشان گفت: از هوادارانمان می‌خواهم در این ۶ بازی مانده یارمان باشند و در بازی‌های خانگی حتما برای حمایت بیایند. ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و امیدوارم فردا هم در کنارمان باشند. اگر باشگاه در آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند، تماشاگران خودشان به ورزشگاه می‌آیند.

طرز فکر تیم عوض شد

محمد حسین اسلامی، دیگر بازیکن ذوب‌آهن نیز شرایط و تمرینات تیمش را خوب ارزیابی و اظهار کرد: این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی مهمی برای هر دو تیم است و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: با برد آلومینیوم طرز فکر تیم عوض شد،

بازی تراکتور حیف شد. خودم هم شرایط خوبی دارم و امیدوارم با زحمات همه بچه‌ها به نتیجه برسیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی