Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:54:21 GMT

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهری در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۹۲۸۹

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهری در استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شاهرود در عملیات ضربتی پلیس، تاکید کرد: ۱۸ سارق و ۱۳ خرده‌فروش مواد مخدر نیز در این راستا دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای پیشگیری از جرایم به خصوص سرقت و همچنین ارتقا امنیت و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان انجام شده است، افزود: این طرح به صورت همزمان با همراهی نیروها در قالب ۱۸ تیم عملیاتی و نظارتی در سطح شهرستان شاهرود اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری باند قاچاق

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: تمام مناطق آلوده و مستعد جرم از جمله پاتوق معتادان، محل و مسیرهای سارقان، اماکن خریداران اموال مسروقه، گذرگاه‌های خرده‌فروشان مواد مخدر و… مورد بازدید و کنترل دقیق پلیس قرار گرفته است همچنین ۱۸ سارق و یک مال‌خر توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند.

حسنی گفت: مقدار قابل توجهی اموال مسروقه از جمله گوشی همراه، ابزارآلات صنعتی، ضایعات و آهن آلات و… کشف شد و مأموران حین اجرایی این طرح موفق به دستگیری ۱۳ خرده‌فروش مواد مخدر و ۲۶ معتاد نیز شدند.

وی در ادامه از کشف محموله مواد مخدر در عملیات مسلحانه پلیس خبر داد و گفت: در پی اقدام اطلاعاتی مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد باندی از قاچاقچیان مسلح محموله‌ای از مواد مخدر را در استان سیستان و بلوچستان تحویل و قصد انتقال آن به یکی از شهرهای اطراف را دارند که ادامه بررسی‌ها و اطمینان مأموران از اخبار به دست آمده در کنار هماهنگی‌های لازم برای اجرای عملیات مشترک در استان مورد نظر انجام شد.

دستگیری سارق منازل

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در عملیات هوشمندانه پلیس کاروان موتوری قاچاقچیان در کمین مأموران انتظامی گرفتار که زیر گلوله‌های آتشین پلیس دوام نیاورده و به ناچار از محل متواری شدند، ابراز داشت: کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت در این عملیات صورت گرفت.

حسنی همچنین از دستگیری دو نفر معتاد سابقه‌دار با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان سمنان خبر داد و گفت: در پی اعلام شکایت شهروند سمنانی مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از مناطق جنوبی شهر با توجه به حساسیت موضوع اقدامات اولیه مأموران پلیس در این راستا آغاز شد.

وی به بررسی‌های میدانی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی در این راستا اشاره کرد و گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس فردی معتاد و سابقه‌دار به عنوان متهم اصلی پرونده تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت در اقدام غافلگیرانه پلیس دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد و در نهایت به ۱۰ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان سمنان با همکاری یکی از دوستان خود اعتراف کرد.

کد خبر 5179822

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سمنان قاچاق مواد مخدر ماموران انتظامی سمنان ویروس کرونا روز طبیعت شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه نیمه شعبان 12 فروردین اراک بوشهر عکس استانها گرگان خرم آباد سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه استان سمنان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی