Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@13:40:35 GMT

لیگ قهرمانان آسیا | عربستانی ها منتظر تایید استقلال

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۹۳۲۹

میزبان عربستانی استقلال منتظر است تا مسئولان این باشگاه برای انتخاب هتل محل اقامت شان در جده، تاییدیه نهایی خود را ارائه دهند.

استقلال در گروه سوم از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق همگروه است که این دیدارها از روز ۲۵ فروردین به صورت متمرکز به میزبانی عربستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ۱۱ روز به زمان آغاز این بازی‌ها باقی است، هنوز هتل محل اقامت آبی پوشان نهایی نشده است. میزبان عربستانی این گروه از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا دو هتل در شهر جده را به آبی‌های تهران معرفی کرده و استقلالی‌ها باید بعد از بررسی شرایط این دو هتل، تاییدیه نهایی خود را روی یکی از آنها ارائه دهند.

استقلالی‌ها تا روز ۱۹ فروردین این فرصت را دارند تا هتل محل اقامت شان را مشخص کرده و عربستانی‌ها را به منظور انجام اقدامات تکمیلی مطلع نمایند.

نخستین بازی استقلال در این گروه روز ۲۶ فروردین است که آبیها از ساعت ۲۴ به مصاف الاهلی عربستان، میزبان این گروه خواهند رفت.

اخبار داغ 

حمله شدید سارقان مسلح به سینا زامهران | عکس وحید هاشمیان: اگر استقلال به جای پرسپولیس پیشنهاد می داد، شاید استقلالی می شدم علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند دیشب با حمایت 81365 هوادار خود توانست بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را از پی اس جی ببرد. برای این بازی باشگاه دورتموند 600 هزار تقاضای بلیط دریافت کرده بود که در نوع خود بی نظیر است. دیوار زرد دیشب سد محکمی برای پاریسی ها بود و حالا تیم فقط 90 دقیقه دیگر تا فینال لیگ قهرمانان فاصله دارد.

طبق ادعای بیلد، احتمالا ارزان‌ترین بلیط تاریخ یک بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان دیروز به ثبت رسید. افراد زیر 18 سال با تنها 12 یورو می توانستند بلیط بخرند و قیمت جایگاه‌های معمولی برای بالای 18 ساله ها نیز فقط 18 یورو بود. جالب اینکه بهترین جایگاه نیز تنها 80 یورو قیمت داشت. این رقم اصلا قبال قیاس با قیمت بلیط بازی بایرن-رئال در آلیانز نیست که حداقل 110 یورو قیمت داشت.

دیگر خبرها

  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!