Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:19:43 GMT

پوشش امدادی هلال احمر گلستان به ۱۲۱ حادثه در نوروز

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۹۵۰۹

پوشش امدادی هلال احمر گلستان به ۱۲۱ حادثه در نوروز

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر گلستان به ۲۲۸ مصدوم در ۱۲۱ حادثه امدادرسانی کردند.

فرهاد میقانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در مدت اجرای طرح امداد و نجات نوروزی سال ۱۴۰۰، ۱۴۰ تیم عملیاتی به ۱۲۱ حادثه شامل ۹۱ مورد جاده‌ای، ۵ مورد برف و کولاک، ۲ مورد دریایی و ساحلی، ۱۰ مورد شهری، ۸ مورد کوهستان، ۳ مورد خدمات حضوری و ۲ مورد سیل و آبگرفتگی امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ تا صبح امروز، ۳۴۰ نفر دچار حادثه و ۲۲۸ نفر از آنها مصدوم شدند که از این تعداد ۹۶ نفر توسط نیروهای هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: ۱۴۰ تیم امدادی متشکل از ۳۰۹ امدادگران و نجاتگران در عملیات امدادرسانی مشارکت داشتند.

میقانی خاطرنشان کرد: طی این مدت ۱۴۳ مورد از خودروهای امدادی استان اعم از آمبولانس و خودروی نجات استفاده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گلستان جمعیت هلال احمر گلستان هلال احمر گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به گرفتار شدگان در سیل ییلاقات آق داغ شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر این استان، حمید قویدل اظهار کرد: پیرو گزارش دریافتی مبنی بر وقوع بارش شدید و مسدود شدن راه ارتباطی ییلاقات آق داغ و روستای مره‌چین و آق سو، نجات‌گران هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: نجات‌گران جمعیت هلال احمر در قالب دو تیم اسکان و تغذیه متشکل از پنج نیروی عملیاتی با دو دستگاه خودروی کمک‌دار در محل حادثه حاضر شدند.

قویدل اظهار داشت: تا به حال تعداد ۴۸ قوطی کنسرو تن ماهی، چهار کیلوگرم خرما، ۶۰ بطری آب معدنی، ۶۵ بسته بیسکوئیت و ۱۰۰ قرص نان در میان ۵۵ نفر حادثه دیده توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه سرخ و سفیدپوشان هلال‌احمر در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش از هم‌وطنان گرامی است.

کد خبر 750659

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار