Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:59:24 GMT

تولید مسکن به شکل ویژه در یزد پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۹۶۶۳

تولید مسکن به شکل ویژه در یزد پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صادقیان صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور بررسی تحقق شعار سال در حوزه عمرانی استان با مدیران کل حوزه عمرانی استانداری به صورت مجاز برگزار شد، اظهار داشت: نقش حوزه عمرانی در تحقق شعار سال در سه بخش دسته بندی می شود که در بخش اول، موضوع تولید هم در حوزه صنعت و هم در حوزه مسکن و ساختمان مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی، بخش دوم را نقش پروژه‌های عمرانی در پشتیبانی و مانع زدایی‌ها در حوزه تولید و صنعت نام برد و افزود: در این حوزه اجرای زیرساخت‌های عمرانی راه، آب، برق و گاز بسیار مهم است از اینرو برنامه ریزی و اجرای پروژه های زیرساختی استان در حمایت و پشتیبانی از تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ادامه داد: در بخش سوم نقش حوزه عمرانی در پشتیبانی و رفع موانع در حوزه تولید، تسهیل‌گری و کوتاه کردن زمان در صدور مجوزهای ساخت و ساز، پاسخ به استعلام ها همچنین واگذاری زمین در جهت استقرار صنایع است.

در این نشست هر یک از مدیران کل توضیحاتی در زمینه مباحث مرتبط با دفتر امور شهری و شوراها، دفتر امور روستایی و شوراها، دفتر فنی و مدیریت بحران بیان و برنامه ها و پروژه های مشخص برای پیگیری در سال 1400 را عنوان کردند.

در این جلسه مقرر شد تا پایان فروردین ماه پروژه های عمرانی و زیرساختی به تفکیک هر شهرستان احصاء شده و پیشنهادات لازم درباره نقش شکل گیری کارگاه های تولید در جوار روستاها، اصلاح فرآیند صدور مجوز ساخت و ساز و تسهیلگری در واگذاری زمین، ارائه، بررسی و تصمیم گیری شود.

کد خبر 5179889

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محسن صادقیان استانداری یزد ویروس کرونا روز طبیعت شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه نیمه شعبان 12 فروردین اراک بوشهر عکس استانها گرگان خرم آباد سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه حوزه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077171 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران