Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی رئوفی، رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: اصل و کپی کارت ملی، کپی همه صفحات شناسنامه، یک قطعه عکس، مدرک تحصیلی و گواهی نداشتن سوء پیشینه معتبر از جمله مدارک لازم برای نام نویسی در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا است.

رئوفی با اشاره به اینکه حداقل سن داوطلبان باید ۲۵ سال باشد، افزود: داوطلبان در روستا‌های زیر ۲۰۰ خانوار جمعیت باید حداقل سواد خواندن و نوشتن داشته باشند و در روستا‌های بالای ۲۰۰ خانوار نیز داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: داوطلبان می‌توانند از طریق سایت وزارت کشور، دفاتر پیشخوان و مراجعه حضوری به بخشداری‌ها نام نویسی کنند.

بیشتر بخوانید

نام نویسی ۸۷۶ داوطلب برای حضور در انتخابات شورا‌های شهر هرمزگان

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان افزود: ثبت نام از داوطلبان برای حضور در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا از ۱۶ فروردین در هرمزگان آغاز می‌شود و تا ۲۲ فروردین ادامه خواهد داشت.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراهای روستا ستاد انتخابات کشور انتخابات 1400 انتخابات شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

دیگر خبرها

  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند