Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:47:04 GMT

پیرلو: یوونتوس تا پایان فصل فقط یک هدف دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۰۲۳۵

پیرلو: یوونتوس تا پایان فصل فقط یک هدف دارد

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس مدعی شد تیمش به دنبال پیروزی در تمامی دیدارهای پیش رو است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از حذف از لیگ قهرمانان تمام تمرکز خود را روی کسب موفقیت در لیگ و کاهش فاصله 10 امتیازی با اینتر قرار داده است. آندره آ پیرلو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تورینو حاضر شده و در مورد آخرین وضعیت تیمش صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آندره آ پیرلو گفت: "رویکرد یوونتوس این است که در همه بازی ها پیروز شده و سپس ببینیم چه اتفاقاتی در جدول رخ می دهد. هدف این است که فردا برنده شده و سپس به مورد بازی بعدی فکر کنید. برنامه ما پیروزی در همه بازی های پیش رو است و تا پایان فصل فقط یک هدف داریم.

 

 

احساس غرور و افتخار داریم، زیرا بازیکنان یوونتوس قهرمانانی هستند که بارها با این شرایط مواجه شده اند. بازیکنان تمایل زیادی به انتقام داشته و ثابت می کنند که گروه فوق العاده ای هستند.  من هر بار به مسابقه پیش رو فکر کرده و کار خود را انجام می دهم. پس بی تردبد اگر از 10 بازی هر 10 تا را باختید، بهتر است که به خانه بروید."

 

شرایط بازیکنان یوونتوس: "اوضاع الکس ساندرو خوب بوده و او بعد از مصدومیت اخیر خود بهبود یافته است. ساندرو یکی از معدود بازیکنانی بود که مشکلی نداشته و می تواند به طور منظم تمرین کند. دانیلو هم برای حضور در خط دفاعی و هم در میانه میدان یک گزینه است، باید منتظر تمرینات آخر تیم بوده و تصمیم بگیریم.

 

فدریکو برناردسکی می تواند هم در پست دفاع کناری و هم در پست وینگر بازی کند. شرایط جورجو کیه لینی خوب است. او در تیم ملی ایتالیا در دیدار دوم قادر به بازی کردن نبود و در مسابقه سوم نیز چمن مصنوعی بود و کیه لینی در ترکیب قرار نگرفت، اما حالا او به اردوی یوونتوس بازگشته است."

یوونتوس آندره آ پیرلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آندره آ پیرلو آندره آ پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس، بار دیگر در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که در گذشته نزدیک بود به آاس رم ملحق شود.

بوفون در مصاحبه با لارپوبلیکا به این موضوع اشاره کرد که چگونه بین او و جالوروسی ارتباطی برقرار شد که در نهایت نتیجه نداد: «در سال 2001 وقتی بازیکن پارما بودم، تقریباً چیزی تا انتقال به رم فاصله نداشتم ولی به خاطر یکسری جزئیات انتقال نهایی نشد. من در نهایت به یوونتوس رفتم. همچنین وقتی جام‌های جهانی 2006 و 2010 تمام شد، می‌توانستم به هر تیمی بروم. در سال 2007 حداقل دو تیم ایتالیایی من را می‌خواستند و در سال 2011 دوباره در راه رم بودم، زیرا در یوونتوس مشکلاتی داشتم. مونتالی به من زنگ زد و از او خوشم آمد. اما سپس کونته مربی یوونتوس از من خواست که بمانم.»

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس