Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-28@10:41:46 GMT

هشدار پلیس فتا درباره محافظت از رمز ارزها

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۰۲۷۷

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا هشدارهایی را در خصوص محافظت از رمز ارزهای دیجیتال ارائه کرد.

سرهنگ علی‌محمد رجبی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: برای محافظت از رمز ارزهای دیجیتال،  لازم است که کاربران قبل از بازکردن حساب در پلتفرم دلخواهشان یک ایمیل منحصر به فرد برای استفاده در حساب خود ثبت کرده و آن ایمیل را تأیید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کاربران باید به یاد داشته باشند که یک رمز عبور قوی تنظیم کرده و آن را نزد خود محفوظ نگه‌دارند، گفت: همچنین به هیچ عنوان نباید ایمیل و شماره تلفن مربوط به حساب رمز ارزها را در اکانت رسانه های اجتماعی‌شان یا دیگر فضاها در معرض دید قرارداده و اگر به دلایلی مجبور به این کار هستند توجه داشته باشند که از یک شماره و ایمیل متفاوت برای کیف پول ها و صرافی ها استفاده کنند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا تاکید کرد:‌ همچین باید توجه داشت که کابران به هیچ عنوان نباید برنامه های خود را از منابع ناشناس نصب کرده و اکیدا توصیه می کنیم که برنامه ها را از مارکت های معتبرنصب کرده و همیشه قبل از نصب، نظرات کاربران در مورد آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

برچسب ها: رمز ارز ، پلیس فتا ، جرایم سایبری لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Njw

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رمز ارز پلیس فتا جرایم سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد

به گزارش تابناک، سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازسازی صحنه کتک زدن مردم در اتوبوس در جمع خبرنگاران به مجرمان هشدار داد که پلیس همواره با اشراف اطلاعاتی و تجهیزات فنی و نیروی انسانی در صحنه بوده و با مجرمان برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه و مستندسازی کرد تشکر می‌کنم؛ صحنه دلخراشی بود، اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد و مأموران ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردند.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شده و در یکی از روستا‌ها مخفی شده بود که همکارانم با اشراف اطلاعاتی او را دستگیر کردند؛ متهم به هنگام دستگیری با ماموران هم درگیر شد.

سردار محمدیان با هشدار به مجرمان تاکید کرد که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه دادستان تهران هم پیگیر این پرونده بود تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود، در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص سابقه‌دار بودن متهم اعلام کرد: این فرد سابقه دار بوده و همدست هم دارد.

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد