Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@15:25:15 GMT

ترفند تازه برای گرانفروشی بلیت هواپیما

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۰۳۹۷

ترفند تازه برای گرانفروشی بلیت هواپیما

خبرگزاری مهر:  برخی شرکت‌های هواپیمایی با تمسک به برخی بهانه‌های جدید، در حال گرانفروشی بلیت هواپیما در مسیرهای پرتردد هستند؛ چارتری بودن پرواز، رزرو یک شب هتل و… از جمله ترفندهای تازه برای گرانفروشی بلیت هواپیماست.

در همین ارتباط، حسن خوشخو مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی و مؤسسات هوانوردی، در نامه‌ای خطاب به کلیه شرکت‌های هواپیمایی داخلی اعلام کرد: با توجه به گزارش‌های واصله از فروشندگان و نمایشگرهای فروش بلیت پروازهای داخلی، تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی در مسیرهای پر تردد مانند کیش، قشم و مشهد در قالب عناوینی چون رزرو یک شب هتل یا هزینه بلیت دو طرفه یا چارتری یا نبود صندلی اقدام به دریافت وجه بیشتر از مسافران کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به نرخ نامه بلیت پروازهای داخلی مصوب آبان ۹۹، اعلام کرده که شرکت‌های هواپیمایی صرفاً می‌بایست در قالب پروازهای برنامه‌ای (سیستمی) نسبت به فروش بلیت اقدام کنند.

این سازمان به ایرلاین‌های داخلی هشدار داده در صورت تداوم این روند، علاوه بر معرفی خاطیان به مراجع ذی‌ربط، محدودیت‌های عملیاتی (لغو مجوز پرواز) را هم علیه شرکت‌های هواپیمایی متخلف اعمال خواهد کرد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: گرانفروشی بلیت هواپیما شرکت های هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان

شرکت هواپیمایی اتحاد امروز در اعلامیه‌ای گفت که این شرکت با کام ایر در افغانستان، اسکای اکسپرس در یونان، رکس ایرلاینز در استرالیا، ججو ایر در کوریای جنوبی و میانمار ایرویز موافقت کرده است.

آریک دی، از مدیران شرکت هواپیمایی اتحاد گفته است این پنج قرارداد در میان خطوط هوایی، سفر را برای مهمانان تمام خطوط هوایی آسان‌تر می‌کند.

بر اساس اعلامیه شرکت هواپیمای اتحاد، مشتریان این شرکت از سراسر جهان می‌توانند در میدان هوایی ابوظبی با کام‌ایر به کابل و از آنجا به شهرهای دیگر افغانستان پرواز کنند.

شرکت هوایی اتحاد می‌گوید ۱۲۳ مشارکت میان‌خطی در سراسر جهان دارد.

اتحاد ایرویز که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد، هواپیمایی پرچم دار امارات متحده عربی است و دومین شرکت هواپیمایی این کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟