Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:20:14 GMT

پلمب ۹۰ مرکز اقامتی غیرمجاز در استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۰۴۴۷

پلمب ۹۰ مرکز اقامتی غیرمجاز در استان اصفهان

به‌گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، فریدون اله‌یاری اظهار کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده تمامی واحدهای اقامتی تحت نظارت این اداره کل دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی را رعایت کرده و به‌ویژه در راستای سلامت گردشگران نوروزی گواهی ایمن و سلامت از نهادهای ذی‌ربط ستاد سفر استان دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با اشاره به نظارت‌های انجام شده بر واحدهای گردشگری استان افزود: امسال با در نظر گرفتن شیوع بیماری کرونا، نظارت‌ها بر واحدهای اقامتی استان تشدید شد و از سوی دیگر گشت‌های شهرداری‌ها و نیروی انتظامی در قالب کمیته‌های اسکان شهر اصفهان و کمیته امنیت در تمامی تفرجگاه‌های عمومی استان فعال بودند، لذا گزارش‌ها حاکی است که از ابتدای شروع به کار ستاد سفرهای نوروزی استان از ظهر روز ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ تا روز دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۰، گشت‌های نظارتی کمیته‌های امنیت و اسکان نوروزی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان موفق به پلمب ۹۰ مرکز اقامتی غیرمجاز در پهنه استان اصفهان به‌ویژه شهر اصفهان شده‌اند.»اله‌یاری ادامه داد: «این مراکز عمدتا خانه‌های استیجاری غیرمجاز بوده‌اند که به‌صورت اینترنتی اقدام به ارائه خدمات می‌کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان گردشگری میراث فرهنگی سلامت استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند

به گزارش خبرنگار مهر، محمود پور داوودی صبح سه شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دیلم اظهار داشت: بازدید های میدانی کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان دیلم از نقاط حادثه خیز باید به صورت مستمر انجام و در خصوص اتخاذ تصمیم و اعلام به دبیرخانه شورای ترافیک شهرستان و استان اقدام شود.

معاون عمرانی فرماندار دیلم با اشاره به اینکه راهداری بایدنسبت به بهسازی و اصلاح خاکریزی دهانه پل ها در سطح محورهای برون شهری شهرستان در اسرع وقت اقدام کند، افزود: توسعه‌، بهسازی و آشکارسازی محورهای برون شهری با نصب سرعتکاه و نصب چراغ های چشم گربه ای در اولویت قرار گیرد.

دبیر شورای ترافیک شهرستان دیلم بیان کرد: شهرداری های دیلم و امام حسن نسبت به نصب بنر اطلاع رسانی و تبلیغاتی در سطح شهر و همچنین در فضای مجازی با موضوع ایمنی موتورسواران در نهادینه شدن و فرهنگ‌سازی این موضوع تسریع کنند و نسبت به رفع نقاط حادثه خیز که توسط پلیس راهور اعلام شده در اسرع وقت اقدام کنند.

کد خبر 6092708

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟