Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@19:14:15 GMT

کفش طلای دیاباته بالاخره اهدا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۰۴۶۹

کفش طلای دیاباته بالاخره اهدا می‌شود

یکی از مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: جشن برترین‌های سازمان لیگ برای بهترین‌های فصل نوزدهم لیگ برتر فقط به کفش طلای شیخ دیاباته اختصاص ندارد که ما بخواهیم به‌منظور اهدای این کفش طلا مراسم جداگانه‌ای را برگزار کنیم و اتفاقا در این بین جوایز زیادی نیز به پرسپولیسی‌ها خواهد رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال با وجود آنکه فصل گذشته عنوان بهترین گلزن رقابت‌های لیگ برتر را به‌خود اختصاص داد، اما هنوز کفش طلای خود را از مقامات برگزاری رقابت‌ها و سازمان لیگ دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع حساسیت‌ها را افزایش داده و باعث شده است تا هواداران استقلال در فضای مجازی به‌دفعات به این اتفاق اعتراض کنند و پشت پرده این ماجرا را به مسائل دیگری به‌جز شیوع ویروس کرونا که دلیل اصلی لغو این مراسم بوده ربط بدهند. در این مدت طی ماه‌های اخیر نیز استقلالی‌ها چندین‌بار کمپین‌هایی را تشکیل دادند و نسبت به این موضوع اعتراض کردند که چرا سازمان لیگ کفش طلای مهاجم استقلال آقای‌گل فصل گذشته لیگ را به وی اعطا نمی‌کند، با این حال پیگیری‌ها نشان می‌دهد که مراسم اهدای جایزه برترین‌های رقابت‌های فصل نوزدهم لیگ برتر به‌طور حتم طی هفته‌های آینده برگزار می‌شود و به همین منظور نیز زمان برگزاری مراسم طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.

در همین زمینه یکی از مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال که تصمیمات در این خصوص در زیرمجموعه این مقام مسئول گرفته می‌شود در پاسخ به این سوال که اصولا سازمان لیگ برنامه‌ای برای اهدای جوایز بهترین‌های فصل نوزدهم دارد یا خیر گفت: «ما در برنامه‌های خود اهدای جوایز بهترین‌های فصل گذشته را گنجانده‌ایم و این اتفاق به‌زودی خواهد افتاد. بر همین اساس تا هفت، هشت روز آینده جلسات فنی در این خصوص برگزار می‌شود، همچنین هماهنگی‌های لازم را با بهاروند، سرپرست سازمان لیگ داشته‌ایم، بنابراین مطمئنا جشن اهدای بهترین‌های لیگ در فصل گذشته برگزار خواهد شد و سعی می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر این اتفاق تا قبل از پایان لیگ در فصل جاری رخ بدهد.»

وی با اشاره به حساسیت‌ها درباره اهدای کفش طلا به شیخ دیاباته و اعتراض استقلالی‌ها ادامه داد: «جشن برترین‌های سازمان لیگ برای بهترین‌های فصل نوزدهم لیگ برتر فقط به کفش طلای شیخ دیاباته اختصاص ندارد که ما بخواهیم به‌منظور اهدای این کفش طلا مراسم جداگانه‌ای را برگزار کنیم و اتفاقا در این بین جوایز زیادی نیز به پرسپولیسی‌ها خواهد رسید که با توجه به این موضوع که آنها قهرمان شده‌اند این یک امر طبیعی است. جوایزی مانند بهترین سرمربی لیگ یا بهترین بازیکن لیگ طبق قاعده به تیم قهرمان تعلق خواهد گرفت، اما تا امروز پرسپولیسی‌ها درخصوص برگزاری این مراسم یا عدم برگزاری حتی یک‌بار هم اعتراض نکرده‌اند.»

این مقام مسئول در سازمان لیگ تاکید کرد: «در هر صورت تنها موردی که باعث شد این اتفاق تاکنون رخ ندهد فقط و فقط به شیوع ویروس کرونا و عواقب و تبعاتی که این اتفاق رقم زده است برمی‌گردد و هیچ‌موضوع دیگری که این روزها شایعات زیادی درخصوص آنها شنیده می‌شود در این باره مطرح نیست و صحت ندارد. هرچند همین الان هم که این صحبت را با شما مطرح می‌کنم اگرچه جشن برترین‌های فصل نوزدهم را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و به‌زودی زمان آن را اعلام می‌کنیم، اما واقعا کرونا همان‌طور که در برخی مواقع باعث بر هم خوردن برنامه‌های لیگ برتر و برگزاری این رقابت‌ها شد، جشن‌ها و مراسم جانبی را که هرساله برگزار می‌کردیم نیز تحت‌الشعاع قرار داده و باعث شده است برخی اتفاقات غیرمترقبه رخ دهد. همین حالا نیز در حالی این خبر را اعلام می‌کنم که شاید فردا صبح اتفاق دیگری به‌خاطر کرونا رخ بدهد و ستاد مبارزه با کرونا به‌طور مثال بار دیگر اجازه برگزاری این مراسم را هم به‌ما ندهد، اما درحال‌حاضر ما بنای برگزاری این مراسم را داریم و ان‌شاءالله به‌زودی آن را برگزار خواهیم کرد.»

وی در پایان درخصوص اینکه امکان دارد این مراسم در دوره تعطیلات لیگ و در زمان سفر نمایندگان ایران به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود، گفت: «بعید است چنین اتفاقی بیفتد، چون بسیاری از برندگان جوایز فصل گذشته در تیم‌هایی هستند که امروز نماینده کشورمان در آسیا به‌شمار می‌روند و اصلا منطقی نیست در غیاب آنها بخواهیم این مراسم را برگزار کنیم، ضمن اینکه اگر چنین بنایی هم داشته باشیم هیچ‌اسپانسری برای حمایت مالی مراسمی که برترین‌ها در آن حضور نداشته باشند پا پیش نگذاشته و از آن استقبال نخواهد کرد.»

فرهیختگان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شیخ دیاباته استقلال لیگ برتر فصل نوزدهم بهترین های فصل شیخ دیاباته سازمان لیگ برترین ها فصل گذشته رقابت ها کفش طلای لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند

محمد محمودی  با اشاره به این که چند بال فلامینگو بعد از انتظار چند ماهه و با تاخیر وارد تالاب صالحیه شده‌اند، اظهار کرد: فلامینگو‌ها اوایل بهار هر سال وارد تالاب صالحیه می‌شدند و از آنجایی که امسال این اتفاق نیفتاد، تصور بر این بود که دیگر نمی‌آیند ولی خوشبختانه طی چند روز گذشته شش بال از این پرندگان مهاجر اطراف این تالاب مشاهده شده است.

 

وی ادامه داد: با ورود این فلامینگوها، نگرانی دوستداران محیط زیست مبنی بر عدم حضور مهمانان همیشگی تالاب صالحیه در این محدوده رفع شد.

 

این مسئول اضافه کرد: این فلامینگو‌ها معمولاً تا اواخر اردیبهشت در تالاب باقی می‌مانند و بعد از آن مسیر مهاجرت خود را ادامه می‌دهند.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به بارش‌های زمستان سال گذشته و نوروز امسال شاهد احیای دوباره تالاب صالحیه هستیم و به نظر می‌رسد این تالاب تا اوایل خرداد ماه آب داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط