Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@18:03:41 GMT

4 سال محرومیت برای دو کشتی گیر دوپینگی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۰۶۶۵

4 سال محرومیت برای دو کشتی گیر دوپینگی

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) از محرومیت دو کشتی گیر به دلیل تخلف دوپینگ خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ایران نادو اعلام کرد: بر اساس فصل ۱۴ از مجموعه قوانین مبارزه با دوپینگ ایران، این ستاد موظف است آرای محرومیت صادر شده را پس از قطعی شدن، اعلام عمومی نماید از این رو دو ورزشکار به دلیل تخلف از مقررات دوپینگ مصرف ماده ممنوعه (بند ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱)، پس از طی شدن روند قانونی و حقوقی به این شرح محروم شدند:

۱.مسعود کمروند کشتی گیر آزادکار به دلیل مصرف ماده ممنوعه استروئید آنابولیک (استانوزولول) به مدت 4 سال از ۵  بهمن ماه ۹۹ لغایت ۴ بهمن ۱۴۰۳ از کلیه فعالیت های ورزشی محروم شد.

۲.آرمان طهماسبی کشتی گیر فرنگی به دلیل مصرف ماده ممنوعه استروئید آنابولیک (بولدنون) به مدت 4 سال از ۱۲ بهمن ماه ۹۹ لغایت ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ از کلیه فعالیت های ورزشی محروم شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس

بروکس پیش از شرکت در انتخابی آمریکا خبر تلخی را از طلای سال گذشته‌اش دریافت کرد اما موقتا مجوز شرکت در انتخابی را گرفت و موفق به شکست تیلور شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درحالیکه همچنان اخبار کشتی آمریکا تحت الشعاع شکست تیلور در انتخابی المپیک قرار دارد و امروز رسما اعلام شد که این کشتی گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده، یک وبسایت مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

این وبسایت اعلام کرده که پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به او اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2 23 مثبت شده، بروکس در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد.

با این وجود آمریکایی ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک، یک اشتباه باشد. به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می آید. بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود طبیعتا تیلور جایگزینش خواهد شد. البته وکیل‌های کشتی آمریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

غیر از یزدانی چه کشتی‌گیرانی به تورنمنت مجارستان می‌روند؟



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت کشتی‌گیر آمریکایی و بازگشت رقیب ایرانی به المپیک پاریس!
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان