Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از برخورد یک دستگاه سواری پژو با پایه پل بلوار هجرت روبروی در بیمارستان بعثت و مصدوم شدن 5 نفر از عابران خبر داد.   سرهنگ مومنی در تشریح این خبر اظهار داشت: در ساعت ۷:۱۰صبح دیروز برابر اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف پژو با پایه پل عابر پیاده در محدوده بلوار هجرت روبروی در بیمارستان بعثت بلافاصله کارشناسان منطقه 14 پلیس راهور پایتخت به همراه گروه‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این حادثه بر اثر عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه صورت گرفته که راننده پژو با توجه به سرعت زیاد ، دیگر نتوانست خودروی خود را کنترل کند؛ بنابراین از مسیر راه خارج شده و به شدت با پل برخورد کرده و واژگون می‌شود.   سرهنگ مومنی ادامه داد: در این حادثه پژو با 5 نفر از عابرین برخورد کرد که 2 نفر از آنها به بیمارستان منتقل و 3 نفر دیگر از ایشان به صورت سرپایی در محل مداوا شدند.   وی تصریح کرد: در این حادثه، راننده سواری پژو که در داخل خودروی سواری محبوس شده بود با حضور عوامل آتش نشانی از خودرو خارج شد.   رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را فقط به رانندگی معطوف داشته و از عجله و شتاب خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و مقرره حرکت کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:در ساعت ۱۷:۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پژو پارس و پراید در کیلومتر ۶۰ آزاد راه قزوین -  زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۵ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۳ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان