Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@15:15:06 GMT

شرور مسلح در تله پلیس چابهار

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۱۰۱۹

شرور مسلح در تله پلیس چابهار

در عملیات پیچیده و ضربتی پلیس سیستان و بلوچستان شرور مسلح در مخفیگاهش در شهرستان چابهار شناسایی و دستگیر شد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شرارت‌های سریالی و مسلحانه در شهرستان چابهار، ایجاد ناامنی و رعب و وحشت عمومی توسط این فرد از طریق قدرت نمایی با سلاح و همچنین حمل سلاح گرم، زورگیری، راه‌اندازی نزاع دسته جمعی و عربده‌کشی از اقدامات شرارت‌آمیز این شرور مسلح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مجرم یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف، که پس از انجام تحقیقات پلیسی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار طاهری در اعلام خبر دیگری اظهار داشت: روز گذشته در راستای طرح برخورد با متخلفان اقتصادی و مقابله با قاچاق کالا و ارز با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر محموله یک هزار و 127 حلقه لاستیک قاچاق کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارزش محموله کشف شده بالغ بر 12 میلیارد ریال بوده که در این رابطه یک نفر متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شد.تسنیم

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۲۹۳ انواع کمپرسور و تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748551

دیگر خبرها

  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس چابهار
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان