Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@15:07:21 GMT

فیلمی از افشاگری رضا داود نژاد از مرگ ناگهانی عسل بدیعی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۱۱۱۳

فیلمی از افشاگری رضا داود نژاد از مرگ ناگهانی عسل بدیعی

‍‍‍‍‍‍

هشت سال پس از درگذشت ناگهانی عسل بدیعی، حالا رضا داوودنژاد؛ همسر خواهر این بازیگر ، مطالب و حقایقی تازه درباره مرگ او را آشکار کرد

 عسل بدیعی، 10 فروردین ٩٢، دچار مرگ مغزی و هفت عضو بدنش اهدا شد تا بعد از مرگ، همچنان شاهد زندگی هم‌نوعان گرفتار بیماری باشد.

رضا داودنژاد؛ در برنامه «محاکات» در این‌باره گفت:«من به‌خاطر عمل غیر اصولی بای پس لاغری، گرفتار پیوند کبد شدم و چند سال بعد، درست قبل از یک عمل جراحی دیگر، خواهر خانمم، عسل بدیعی جلوی چشمان‌من فوت شد و سه روز بعد عموی خانمم فوت شد و چنان بار روحی سنگینی بر من وارد شد که تا دوهفته برایمان زندگی به سخت ترین شکل ممکن گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسل بدیعی، به‌خاطر قصور پزشکی فوت کرد اما شایعات زیادی ساختند درباره دلایل مرگش.

همه شایعاتی که درباره مرگ عسل بدیعی ساختند، دروغ بود. عسل بدیعی به خاطر قصور پزشکی فوت شد و این مساله از نظر حقوقی هم اثبات شد.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

فیلمی از افشاگری رضا داود نژاد از مرگ ناگهانی عسل بدیعی

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: عسل بدیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!

فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!

دیگر خبرها