Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایذه گفت: اردوی جهادی این تشکل دانشجویی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی در بخش سوسن شهرستان ایذه برگزار شد.

محمدحسین محمدی، جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایذه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: گروه جهادی سفیران ولایت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایذه هر ساله در ایام تعطیلات نوروز، در مناطق محروم این شهرستان اردوی جهادی برگزار می‌کند و امسال نیز این اردو در بخش سوسن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی اضافه کرد: اردوی جهادی مذکور در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی و بهداشتی برگزار شد.


جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایذه بیان کرد: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایذه با هدف رفع محرومیت در بخش سوسن برگزار شده و این قبیل فعالیت‌های گروه جهادی سفیران ولایت در این عرصه همچنان ادامه خواهد داشت.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خوزستان دانشگاه آزاد ایذه اردوی جهادی گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایذه اردوی جهادی بخش سوسن برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی صدر، معاون امور آزمون های سازمان سنجش در این مراسم گفت: در سال ۱۳۷۵ این المپیاد با ۶ رشته و در سال ۱۴۰۳ با ۲۳ رشته برگزار شد. داوطلبان علاقه مند برای شرکت در المپیاد علمی دانشجویی که هم زمان با آزمون کارشناسی ارشد است باید به سایت سنجش مراجعه کنند و با تکمیل فرم ثبت نام و تایید گزینه علاقه مند به شرکت در المپیاد علمی دانشجویی اقدام به شرکت در آزمون کرده و شانس خود را برای قبولی در المپیاد علمی دانشجویی بسنجند.

وی افزود: پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد سازمان سنجش ۱۵ نفر برتر رشته های ۲۴ گانه المپیاد دانشجویی با توجه به بالاترین نمره علمی کسب شده در آزمون ارشد (بدون احتساب معدل ) معرفی می شوند.

صدر ادامه داد: این المپیاد در ۱۰ دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه مازندران، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه اصفهان،دانشگاه شیراز،دانشگاه باهنر کرمان،دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

کد خبر 6100565

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های قرآنی دانشجویی به ۱۰ برابر هم برسد کافی نیست
  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • برنامه تشکیل ۲۰ کارگروه تخصصی در حوزه انتخابیه داریم/ضعف مجلس یازدهم در تراز بین المللی
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران