Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@18:07:18 GMT

دفن روزانه ۶۰۰ تن زباله خانگی در سایت نازلوی ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۱۳۹۳

دفن روزانه ۶۰۰ تن زباله خانگی در سایت نازلوی ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: روزانه ۶۰۰ تن زباله خانگی جهت دفن روانه سایت نازلو می‌شود.

هادی بصاری افزود: روزانه ۶۰۰ تن زباله خانگی جهت دفن روانه سایت نازلو می‌شود و اصلی‌ترین اولویت سازمان کاهش میزان زباله‌ تولیدی و همچنین پرداختن به مقوله تفکیک از مبدا است.

وی با اشاره به کاشت ۱٠٠٠ نهال جدید در محل دفن زباله ارومیه توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: این اقدام با هدف ایجاد فضای سبز در محل دفن زباله برای کنترل جریان باد و کاهش بو در اطراف و همچنین کاهش دید بر روی ترانشه‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی این سازمان،بصاری افزود: کاشت این درختان با توجه به مسیر تندبار انتخاب شده که باد از سمت درختان به سوی زباله‌ها در حرکت باشد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: افزایش فضای سبز سایت نازلو در دستور کار سازمان قرار گرفته است و به زودی وسعت فضای سبز و تعداد درختان این فضا افزایش می‌یابد.

بصاری هدف از کاشت ۱٠٠٠ اصله نهال جدید در سایت نازلو تلطیف هوا و جلوگیری از بوی بد ناشی از زباله‌ها و همچنین زیباسازی محل دفن عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پسماند زباله سایت نازلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: فروردین سال جاری بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در محورهای استان خوزستان ثبت شد.

محسن کجباف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است، بیشترین تردد بین استانی در ایام نوروز مربوط به روز نهم فروردین با ۱۱۴ هزار تردد است.

وی افزود: محور ماهشهر به بندر امام خمینی (ره) با متوسط تردد روزانه ۲۵۸۶۹، آبادان به خرمشهر با متوسط تردد روزانه ۲۵۷۴۲ و شوش به الوان با ۲۲۳۴۳ تردد روزانه به ترتیب پرترددترین محورهای استان در این مدت گزارش شده‌اند، علاوه بر آن بیشترین تردد از اقصی نقاط کشور در استان خوزستان مربوط به پلاک‌های استان تهران، اصفهان و لرستان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه بیشتر مقصد خودروهای پلاک خوزستان به استان‌های لرستان، اصفهان و تهران بود، ادامه داد: ۲۱ درصد خودروهای ورودی به استان به طور میانگین یک تا سه روز در استان ماندگاری داشته‌اند.

کجاف با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی تماس‌ها با سامانه‌ی ۱۴۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تاکید کرد: در مجموع از ابتدای سال جاری تا پایان فروردین، ۵۰ هزار و۲۸۰ مورد تخلف سرعت در محورهای استان ثبت شد که محور اندیمشک به پل زال، بندر امام به اهواز و به باغملک به ایذه شاهد بیشترین ثبت تخلف سرعت بوده‌ایم.

کد خبر 748795

دیگر خبرها

  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • (عکس) لاشخورهایی که آن‌قدر مست کرده‌اند که توان پرواز ندارند!
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • لاشخورهای مست را ببینید