Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرفرخ هاشمیان بازیگر «بچه‌های آسمان» در برنامه تلویزیونی محاکات در شبکه دو گفت:برای بازی در «بچه های آسمان» دستمزد نگرفتم و فقط صد هزار تومان به عنوان هدیه گرفتم. البته وضع پدرم آن موقع خوب بود و نیازی به آن هدیه نداشتم ولی مدتی بعد از بازی در آن فیلم زندگیمان زیر و رو شد و به جایی رسیدیم که درست مثل «بچه های آسمان» لنگ یک کتانی شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آدرس مرا به هیچ کس ندادند!

بازیم در «بچه‌های آسمان» آن قدر خوب بود که پیشنهاد داشتم ولی اجازه ارتباط با پروژه‌ها را نداشتم. دوست داشتند من فابریک بمانم و در فیلم دیگری بازی نکنم و برای همین آدرس مرا به هیچ کس ندادند.

نزدیک به ۱۰ سال معتاد بودم

دوری از بازیگری باعث شد گرفتار افسردگی و سپس اعتیاد شوم و چون پیمانکار کارهای ساختمانی بودم درآمدم بد نبود و هزینه مصرف مواد مخدر را به راحتی تامین میکردم و نزدیک ده سال گرفتار مواد بودم.

بعد از اعتیاد مدتی هم موادفروش بودم و گاهی حین موادفروشی دچار تعقیب و گریزهایی میشدم که فکر میکنم سینمایی ترین بخش زندگی من همین تعقیب و گریزهاست! البته الان ترک کرده ام و زندگی پاکی دارم.

در ابتدای دهه نود مستندی درباره «بچه‌های آسمان» از شبکه چهار پخش شد و رضا ناجی در آن برنامه خواستار پیدا کردن من شد.

بعد از ارتباط با رضا ناجی بود که کم کم اعتیاد را کنار گذاشتم

بعد از ارتباط با رضا ناجی بود که کم کم اعتیاد را کنار گذاشتم ولی اعتیاد درنهایت ده سال از عمرم را گرفت و کاری هم نمی‌شود کرد.
از بازیگری چنان ضربه‌ای خوردم که دیگر محال است حتی به فرزندم هم اجازه بازی دهم

دختری دارم با نام باران که عشق زندگیم است. از بازیگری چنان ضربه‌ای خوردم که دیگر محال است حتی به فرزندم هم اجازه بازی دهم. دوست دارم فرزندم در آرامش زندگی کند و بی هیاهو بزرگ شود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بچه های آسمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند