Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و پنجمین دوره مسابقه ملی قرآن کریم نیجریه با مشارکت ۳۷۰ شرکت کننده به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکة، سی و پنجمین دوره مسابقه ملی قرآن کریم نیجریه پس از 9 روز متوالی فعالیت قرآنی در دانشگاه بایرو در ایالت کانو در شمال نیجریه به پایان رسید.

 

«محمد اوال جوسو» از ایالت زامفارا رتبه اول را در میان شرکت کنندگان مرد با رتبه 95.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 کسب کرد و «نصیبه شعیبو احمد» از ایالت کانو رتبه اول را در میان شرکت کنندگان زن با رتبه 96.40 به دست آورد.

 

«نصور گوونا» فرماندار ایالت کانو گفت: سی و پنجمین دوره مسابقه ملی قرآن کریم با مشارکت 180 شرکت کننده مرد و 190 شرکت کننده زن از 36 ایالت نیجریه برگزار شد.

 

وی بر ضرورت فعالیت دایم در حمایت از همه فعالیت ها و مسابقه های قرآنی و گسترش فرهنگ حفظ قرآن کریم و تلاوت آن در نیجریه تاکید کرد.

 

کوچک ترین شرکت کننده در این دوره «موفاسیرا عایشه تحیی» با 15 سال سن از ایالت گومبه در منطقه شمال شرقی نیجریه است.

 

«ابوبکر یلوا محمد» هماهنگ کننده این مسابقه ملی گفت: این مسابقه برای نخستین بار در سال 1986میلادی برگزار شد. هدف از برگزاری آن گسترش فرهنگ حفظ قرآن کریم در میان جوانان مسلمان و تقویت برادری بین نسل های جوان است.

 

وی گفت: در پایان این مسابقه تاسیس یک مرکز حفظ قرآن کریم در ایالت کانو برای تسهیل درحفظ و تلاوت قرآن کریم بین همه اقشار جامعه اعلام شد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: الجزایر مسابقه قرآن کریم ایالت کانو شرکت کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود