Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@11:55:27 GMT

۱۷ صنف متخلف در دشتستان پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۱۹۴۰

۱۷ صنف متخلف در دشتستان پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، ماریا خویش‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح بسیج سلامت نوروزی هر ساله با آغاز تعطیلات ایام نوروز و با هدف تشدید کنترل امور بهداشت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان بیان کرد: در همین راستا ۴۰ بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای در تمامی روزهای تعطیل و غیر تعطیل در سطح شهرستان مشغول به فعالیت بوده‌اند و بیش از دو هزار و ۷۰۰ بازدید از این مراکز با اولویت، ترمینال‌ها، هتل‌ها، تالارهای پذیرایی، رستوران‌ها، نانوایی و جایگاه سوخت انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این مدت، ۱۷ صنف متخلف شهرستان دشتستان که موازین بهداشتی را رعایت نکرده، پلمب و بیش از ۲۴ صنف به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند و یک تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیرقابل‌مصرف از سطح عرضه جمع‌آوری و معدوم گردید.

خویش‌دوست تصریح کرد: در راستای کنترل بهتر و نظارت مستمر بر آب مصرفی، بیش از ۱۵۰ نمونه آب از منابع آب و شبکه آب‌رسانی برداشت و در آزمایشگاه آب شهرستان مورد آزمایش قرار گرفتند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش آمار بیماری کرونا در سطح شهرستان و اهمیت بیش از بیش پروتکل‌های بهداشتی، مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت پروتکل‌ها در صنوف و مراکز عمومی، شکایات خود را از طریق تلفن ۱۹۰ به شبکه بهداشت و درمان گزارش کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد غذایی سلامت بهداشت درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر

 عبدی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهر به همراه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی نظارت بر فعالیت صنوف را در سطح این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و از واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح طی هفته جاری از تعداد ۷۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف اعم از (سمساری، خواربار، کافه خانه و دفتر مشاوره ازدواج) به علت عدم رعایت قوانین صنفی و عدم توجه به اخطار‌هایی داده شده پلمب شد و متصدیان واحد‌های صنفی متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترل و نظارت پلیس گفت: با صنوف و افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند نیز برخورد قانونی خواهد شد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک