Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:02:39 GMT

پذیرش مسافر در اطراف پایانه‌های خراسان جنوبی ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۱۹۴۸

پذیرش مسافر در اطراف پایانه‌های خراسان جنوبی ممنوع است

ایسنا/خراسان جنوبی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: هرگونه سوار یا پیاده کردن مسافران در اطراف پایانه‌های مسافری استان ممنوع است و در صورت مشاهده یا گزارش تخلف، مراتب به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل ارجاع می‌شود.

مهدی گرجی، امروز شنبه ۱۴ فروردین به رسانه‌های گروهی گفت: علاوه بر نظارت کارشناسان اداره کل مستقر در پایانه‌های مسافری استان بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل مسافر و رانندگان، سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات، نظرات و شکایات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفر در استان خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: شرکت‌های مسافری و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی استان به منظور ارائه خدمات به مسافران آمادگی کامل دارند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: نظارت‌های لازم از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر نحوه عملکرد شرکت‌های مسافری و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی استان و رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین به منظور پیشگیری از ابتلای مسافران به کرونا با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، رانندگان ملزم به توقف در محل‌های ذکر شده برای ادای فریضه نماز و صرف غذا هستند.

گرجی یادآور شد: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها و به منظور کاهش هزینه‌ها، کاهش ترافیک شهری و مخاطرات زیست محیطی و پیشگیری از ابتلای متقاضیان سفر به کرونا، فروش بلیت فقط از طریق دفاتر فروش سطح شهر، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر آژانس‌های مسافرتی و وب سایت‌های اینترنتی www.payaneha.com و www.payaneh.ir امکان‌پذیر است و طرح خروج فروش بلیت از پایانه مسافری اجرایی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مسافر حمل و نقل منطقه خراسان جنوبی خراسان جنوبی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل

سارانی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی در جلسه مدیریت بحران شهرستان زیرکوه گفت: هم اکنون تمامی سد‌های استان در وضعیت پایدار و سالم هستند و ورودی و خروجی به مخازن سد‌ها به صورت لحظه‌ای کنترل شده و برای مهار سیلاب‌های احتمالی آمادگی کامل را دارند. 

او با تکذیب خبر شکسته شدن سد در این استان افزود: سازه‌های کوچکی که برای مهار آب و سیلاب احداث می‌شود، سد نیستند بلکه بند خاکی نامیده می‌شوند. 

سارانی با بیان اینکه دو بند خاکی در حاجی آباد بر اثر سیلاب دچار خسارت شدند اظهار کرد: این بند‌ها در دهه‌های گذشته بنا به درخواست مردم و با مشارکت آنان از سوی نهاد‌هایی غیر از وزارت نیرو احداث شده بودند که این شرکت در خصوص پایداری و بهره برداری این گونه بند‌ها به متولیان آن تأکیدات و تذکرات لازم را اعلام کرده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با اشاره به بارندگی بی سابقه ۶۰ میلیمتری در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان زیرکوه تصریح کرد: در حوزه شهرستان زیرکوه سد مخزنی حاجی آباد با حجم مخزن ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب وجود دارد که بر اثر بارش‌های اخیر ۲ میلون و ۷۰۰ هزار متر مکعب آبگیری شده و برای مهار سیلاب‌های بعدی هیچگونه مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است