Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی حمزه پور، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پیک چهارم کرونا در زنجان آغاز شده است، افزود: باشگاهداران، مربیان و ورزشکاران یقین بدانند که شرایط ایجاب می کند که دستورالعمل های ارایه شده از سوی ستاد مقابله با کرونا استان با جدیت هرچه بهتر و بیشتر اجرا شود چراکه با کوچکترین بی احتیاطی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ممکن است عواقب تلخ و ناخوشایندی در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، اظهار داشت: اگر اماکن ورزشی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بی توجه باشند در این صورت یقین بدانند که بی درنگ این اداره کل نسبت به تعطیلی باشگاه خاطی اقدام خواهد کرد تا سلامت و تندرستی ورزشکاران با ابتلا به این بیماری منحوس با تهدید و خطر مواجه نشود.

حمزه پور با تاکید براینکه بازدیدهای سرزده از امکان و باشگاه های ورزشی استان از سوی بازرسان این اداره کل، همچنان استمرار دارد،  تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، هیچ باشگاهی در این استان پلمب نشده است و انتظار می رود باشگاهداران نسبت به رعایت این دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، حساس تر باشند تا از این پیک نیز به سلامت عبور کنیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: هنوز دستورالعمل جدیدی از سوی ستاد مقابله با کرونا استان زنجان مبنی بر تعطیلی اماکن و باشگاه های ورزشی به این اداره کل ارسال نشده است اما با توجه به شرایط کرونایی، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است و به حتم با خاطیان بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.  

حمزه پور یادآور شد: پارسال طی چندین ماه اماکن و باشگاه های ورزشی این استان به حالت تعطیل درآمدند و قریب ۴۰ باشگاه ورزشی نیز به علت عدم رعایت دقیق دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی، پلمب شدند.   

وی افزود: طبق برنامه تدوین شده، ۱۸ و ۲۲ فروردین ماه جاری به ترتیب مجمع انتخابات ووشو و فوتبال در این استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر استان زنجان از وجود ۳۶۱ باشگاه ورزشی خصوصی، ۲۷۰ مکان ورزشی سرپوشیده و روباز متعلق به این اداره کل، ۱۴۸ خانه ورزش روستایی و ۱۳۳ مکان ورزشی متعلق به سایر ادارات و ارگان‌ها، بهره‌مند است. 

برچسب‌ها کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان اخبار کنکور رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اداره کل استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی