Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:00:41 GMT

گزارش تصویری المسیره از تونل‌های گروه‌های مقاومت در نوار غزه

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۱۹۵۸

گزارش تصویری المسیره از تونل‌های گروه‌های مقاومت در نوار غزه

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه یمنی المسیره گزارشی تصویری از کار شبانه‌روزی نیروهای مقاومت فلسطین برای حفر تونل زیر پای صهیونیست‌ها منتشر کرد.

 

 

خبرنگار شبکه المسیره در این گزارش می‌گوید رسیدن به تونل‌های گروه‌های مقاومت در نوار غزه کار آسانی نیست زیرا دشمن صهیونیستی همچنان به دنبال این تونل‌ها است و وضعیت در یک لحظه می‌تواند در منطقه تغییر کند و دیوارها فرو بریزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است که رزمندگان مقاومت به‌ صورت شبانه‌روی در زیر زمین کار می‌کنند تا در صورت نیاز، به عمق خاک فلسطین برسند.

«ابو بلال» سخنگوی نظامی جنبش «المجاهدین» فلسطین در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبکه المسیره می‌گوید: «حفر تونل متوقف نشده است. ما در اینجا در تونل [گروه مقاومت] کتائب المجاهدین هستیم که طول بسیار زیادی دارد. از این تونل در تاکتیک‌های نظامی مختلف چه دفاعی چه تهاجی یا حتی اقدامات اطلاعاتی استفاده می‌شود. از این تونل‌ها همچنین در مأموریت‌های رزمی دیگر از قبیل درگیری از نقطه صفر و ربایش نظامیان اشغالگر صهیونیستی استفاده می‌شود».

ابو بلال در ادامه می‌افزاید: «دشمن صهیونیستی پول‌های گزافی برای اتمام [طرح] دیوار حائل صرف کرده که این مهم‌ترین دلیل بر اثرگذاری تونل‌های مقاومت است. اینکه دشمن صهیونیستی برخی از تونل‌های مقاومت را شناسایی کرده به خاطر دیوار [حائل] نبوده بلکه این تونل‌ها به علت فرسایش خاک و عللی از این دست کشف شده‌اند که این خود مهم‌ترین دلیلی است که نشان می‌دهد این دیوار حائل در شناسایی تونل‌های مقاومت کاملا مؤثر نیست».

سخنگوی نظامی جنبش المجاهدین همچنین تأکید کرد: «پیام ما به ملت فلسطین این است که مقاومت شما همچنان در وضعیت خوبی است و آنان هستند که در پیشگاه صف‌ها در صف اول قرار دارند و تفنگ‌هایشان سینه دشمن صهیونیستی را نشانه گرفته است. پیام ما به محور مقاومت این است که در برابر دشمن مشترکی قرار داریم و باید یکپارچه در برابر این دشمن بایستیم. گزینه ما گزینه مقاومت است».

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نوار غزه تونل مقاومت رژیم صهیونیستی دشمن صهیونیستی تونل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است

رییس جمهور ترکیه با حمایت از تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی گفت: این تظاهرات ارتباطی با یهودی ستیزی ندارد.

به گزارش مشرق، رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی دلیلی برای جنایت در غزه نمی شود.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز جمعه اعلام کرد: ما حماس را یک جنبش آزادیبخش ملی در فلسطین می دانیم و ۷ اکتبر بهانه ای برای جنایات اشغالگر نیست.

رییس جمهور ترکیه با اشاره به موج تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: هرکس از اسرائیل انتقاد کند متهم به یهودی ستیزی است، اما ما تسلیم این نوع تهدید نمی شویم.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی هم خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

دیگر خبرها

  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت