Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:26:10 GMT

طرح زوج و فرد در اصفهان بعدازظهرها اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۱۹۵۹

طرح زوج و فرد در اصفهان بعدازظهرها اجرایی می‌شود

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی شهر اصفهان اظهار داشت: وضعیت ترافیکی اصفهان روان است و می‌توان گفت تردد در این شهر بسیار کم شده است.

وی با بیان اینکه در روز گذشته نیز بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا محدودیت تردد در تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی اصفهان در روز گذشته اعمال شد، ابراز داشت: در این زمینه از مردم فهیم اصفهان به دلیل همراهی بسیار خوب در زمینه عدم ورود به تفرجگاه‌ها قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان با بیان اینکه نیروهای راهور از ۵.۳۰ دقیقه صبح تا پایان شب در پارک ناژوان و شمال و جنوب رودخانه زاینده رود حضور داشتند، ابراز داشت: خوشبختانه هیچ تخلفی در شهر اصفهان در روز گذشته در خصوص تردد در این محورها گزارش نشد و هیچ گونه اعمال قانون در این روز در اصفهان نداشتیم.

وی در ادامه در خصوص اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان اضافه کرد: طرح زوج و فرد بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در ساعات بعد از ظهر و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در شهر اصفهان اجرایی می‌شود.

سرهنگ مولوی با بیان اینکه هنوز زمان اجرای دقیق طرح زوج و فرد در اصفهان مشخص نیست، ابراز داشت: تا پایان امروز زمان دقیق اجرای این طرح نیز اعلام خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح ممنوعیت تردد شبانه ملی در اصفهان از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5180050

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح زوج و فرد خودروها پلیس راهور نیروی انتظامی اصفهان ممنوعیت تردد ویروس کرونا روز طبیعت شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر اراک 12 فروردین نیمه شعبان سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه عکس استانها گرگان خرم آباد طرح زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در فروردین ماه سال جاری متوسط تردد بین استانی ۲ میلیون و ۹۴۹ و ۷۰۳ وسیله نقلیه ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مرتضی شیروانی پنجم اردیبهشت اظهار کرد: از یکم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد ۲ میلیون و  ۹۴۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: پیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی براساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ معادل ۶۹۸ هزار و ۲۴۷ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

شیروانی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در یک‌ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به محور پلدختر _خرم‌آباد(چم انجیر) و  محور خرم‌آباد_سه راهی چالانچولان (بروجرد)هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود