Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:46:04 GMT

معرفی پزشکان مطرح ایرانی در مجموعه «مسیحادم»

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۲۰۰۶

معرفی پزشکان مطرح ایرانی در مجموعه «مسیحادم»

"مسیحادم" روایتی متفاوت از کودکی، نوجوانی و ورود پزشکان به عرصه خدمت رسانی است که پخش آن به تازگی از تلویزیون آغاز شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، مجید فتاحی، تهیه کننده، مجموعه ۵۰ قسمتی "مسیحادم" درباره این مستند گفت: "مسیحادم" روایتی متفاوت از کودکی، نوجوانی و ورود پزشکان به عرصه خدمت رسانی عاشقانه به کشورشان است که زندگی متفاوتی را برایشان رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتاحی با بیان اینکه این مجموعه در دو فصل ساخته شده است، در این زمینه توضیح داد:  آنچه در فصل اول این مستند که در ۲۰ قسمت، بر آن تاکید شده است، ویژگی های بارز اخلاقی و وطن دوستی پزشکان است، تا حدی که اکثر آنها در بحبوحه انقلاب، کمک به مردم کشور را به زندگی در خارج از کشور ترجیح داده اند.  

تهیه کننده این مستند افزود: در این مجموعه با پزشکانی آشنا می شویم که با وجود تمامی محرومیت ها و شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حاکم بر جامعه اوایل انقلاب و علیرغم تمامی امکانات و پیشنهادات جذابی که از طرف سایر کشورها به آنها ارائه می شد، ایران را برای کار و خدمت انتخاب کردند، شجاعانه، صادقانه و فداکارانه ماندند و با وجود تمامی تحریم های تحمیل شده به کشورمان و بعضا بی مهری ها و نواقصی که در سیستم های مدیریتی پزشکی کشور وجود داشت، صبورانه ایستادگی کردند و در خط مقدم سلامت کشور جنگیدند.

فتاحی افزود: دیدن و شنیدن صحبت های این عزیزان از زبان خودشان گنجینه ارزشمندی برای جوانان جامعه است تا الگوهای این آب و خاک را بشناسند و بدانند با حفظ امید و روحیه ی تلاشگری می توان بر تمامی محرومیت ها و محدودیت ها پیروز شد.

مجموعه مسیحادم به تهیه کنندگی و کارگردانی مجید فتاحی از (امشب) ۱۴ فروردین ماه، شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰ : ۱۸ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می شود و در هر قسمت زندگی پزشکانی از جمله دکتر بهادری، دکتر فاضل، دکتر مرندی، دکتر فرهود و ... روایت می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • جواب ترسناک دکتر ایرانی؛ انسان امکان تولید دایناسور دارد! | فیلم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی