Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره باشگاه فوتبال بایرن مونیخ از وضعیت نابسامان بیماران کرونایی در برزیل انتقاد کرد.
انتقاد اسطوره بایرن از رئیس جمهور برزیل: وضعیت کرونایی وحشتناک است

به گزارش خبرگزاری فارس، «جیووانی البر» که در سال های 1997 تا 2003 برای بایرن مونیخ بازی کرد، از وضعیت مرگ و میر گسترده ناشی از کرونا در کشورش بسیار ناراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از «جیر بولسونارو» رئیس جمهور برزیل به این خاطر به شدت انتقاد کرد.

وی به سایت ت.آنلاین گفت:رئیس جهمور ما در دوران شیوع کرونا فقط تصمیمات اشتباه گرفت.

البر 48 ساله افزود:سیاست برزیل باید این شیوع گسترده را جدی بگیرد. وضعیف کرونایی کشورمان به طور وحشتناکی خراب است. در کل برزیل بیمارستان ها لبریز از بیمار هستند. در بخش های آی.سی.یو بیمارستان ها کمبود تجهیزات وجود دارد و در این حالت پزشکان مجبورند اولویت بندی کنند و بگویند کدام بیمار باید زنده بماند و دیگری نه.

برزیل به عنوان بزرگترین کشور آمریکای جنوبی تاکنون بیش از 13 میلیون ابتلا به کرونا را ثبت کرده و در آن بیش از 325 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

البر عنوان کرد: 2 ، 3 ماه قبل فقط شنیده می شد که در مانوس یا ریودوژانیرو وضع خراب است اما اکنون در کل برزیل ما شاهد این تراژدی هستیم.

لینک کوتاه: asriran.com/003GFD

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار دادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

رایگان شدن درمان کودکان تا 7 سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیست‌ها
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیستها
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید