Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: از مسئولین گمرک می‌خواهم با دید ملی به ما کمک کنند و قایق‌های ما را ترخیص کنند. - اخبار ورزشی -

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص فعالیت‌های رشته قایقرانی در سال 99 اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال گذشته مسابقات جهانی و بین‌المللی آنطور که خواستیم برگزار نشد و اعزامی نداشتیم، خانواده قایقرانی همدل شد تا برای اولین بار لیگ را همراه با پخش زنده تلویزیونی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ‌های اسلالوم و روئینگ برای اولین بار و لیگ‌ آبهای آرام نیز با پوشش تلویزیونی برگزار شد و همچنین برای نخستین بار مسابقات امدادی را برگزار کردیم.

وی در ادامه افزود: هشت مسابقه کشوری و کلاس‌های دانش‌افزایی با استفاده از مربیان جهانی در رشته روئینگ و آبهای آرام برگزار شد و همچنین برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک برنامه‌ریزی شد و کمیته فنی رکوردهای مورد نظر را اعلام کرد.

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: امیدوارم سال 1400 با کسب سهمیه المپیک آغاز شود. ما از فروردین تا اردیبهشت ماه اردو داریم و سپس عازم مسابقات می‌شویم. امیدوارم بتوانیم شایستگی خود را به نمایش بگذاریم. اگر کسب سهمیه هم حاصل نشد باز هم تمام خانواده قایقرانی تلاش خود را انجام داده و کم کاری نکردند و بچه‌های ما هیچ کم فروشی انجام ندادند. امیدوارم در این رقابت‌ها بهترین نتیجه را بگیریم.

سهرابیان در ادامه خاطرنشان کرد: بهترین خبر برای قایقرانی در سال 99 صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا برای برگزاری لیگ بود. خوشبختانه ما هیچ قایقرانی با تست مثبت نداشتیم و سلامت قایقرانان برای ما اهمیت بسیاری داشت.

وی در پاسخ به این سوال که بدترین اتفاق در سال 99 در رشته قایقرانی چه بود، گفت: خبر بد برای ما خارج نشدن قایق‌های روئینگ از گمرک بود. ما هنوز در این مورد با چالش روبه‌رو هستیم. در آخرین روز سال گذشته نامه‌ای به دست ما رسید که در آن عنوان شده بود از سال 1385 مبلغ 227 میلیون تومان بدهی به گمرک داریم، این یعنی قایق‌ها فعلاً به دست ما نمی‌رسد و باید اول این بدهی را پرداخت کنیم. از مسئولین گمرک می‌خواهم با دید ملی و ورزش دوستانه به این مسئله نگاه کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی یادآوری کرد: امید بچه‌ها به این قایق‌ها بود تا بتوانند با آنها تمرین کنند. آنها حتی در ایام عید هم در اردو و قرنطینه هستند و کنار خانواده‌های خود نبودند. آنها از جان و دل برای شادی مردم تلاش می‌کنند و امیدوارم مسئولین هم با حداقل‌ها آنها را شاد کنند. چرا مسئولین گمرک پاسخ نمایندگان مجلس و وزارت ورزش و جوانان را نمی‌دهند؟ در این شرایط که همه می‌خواهند به کشور ما ضربه بزنند آنها می‌توانند به ما کمک کنند تا در رقابت‌های ورزشی موفق باشیم. در این مدت تنها دغدغه ما گمرک است و لاغیر.

لغو انتخابی المپیک اسلالوم در قاره آمریکا و تعویق 3 تورنمنت قایقرانی در اروپا

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی قایق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر دوشنبه در دیدار مدیران شهری آلاشت با بیان اینکه سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است، افزود: صنایع مختلفی در آلاشت وجود دارد و می توان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد زیرا ورزش بخش مهمی است و باید در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی از مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت و ادامه داد: وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که می دهیم را عملی کنیم از این رو مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده، رفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: باید برنامه ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی سخت گفت و افزود: توجه به ورزش آلاشت می تواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.

کد خبر 6092407

دیگر خبرها

  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد