Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:32:38 GMT

سفر اسحاق جهانگیری به نیشابور حاشیه ساز شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۲۲۶۷

سفر اسحاق جهانگیری به نیشابور حاشیه ساز شد +فیلم

خبرگزاری فارس:  احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با اشاره به سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور به این استان، اظهار داشت: بنده تمایلی به حضور در این نشست نداشتم اما بنا به تماس و درخواست آقای معتمدیان استاندار پرتلاش و خدوم استان به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در این جلسه شرکت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استانداری خراسان رضوی برای این حقیر به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان قرار سخنرانی گذاشته بود و صندلی را برای حضور بنده در نظر گرفته بود اما با اصرار نهاد ریاست جمهوری این صندلی حذف شده بود و یکی از مدیران آقای نوبخت را جایگزین کرده بود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس اظهار داشت: علی رغم این که بنده قصد ترک جلسه را داشتم و علی رغم بی احترامی‌های معناداری که از سوی دولت و نهاد ریاست جمهوری به نمایندگان و مجلس صورت می‌گیرد به احترام مردم خراسان رضوی در جلسه باقی ماندم و سخنرانی 7 الی 8 دقیقه‌ای خود را بیان کردم و از این بی‌حرمتی آقایان انتقاد که البته معنای صحبت‌های بنده را آقای جهانگیری به خوبی می‌فهمند.

وی خاطرنشان کرد: دو الی سه نفر از نمایندگان استان خراسان رضوی در این نشست حضور داشتند که پس از ترک جلسه توسط ما آنها نیز جلسه را ترک کردند اما توسط عوامل نهاد ریاست جمهوری کلمات رکیک و تندی به کار برده شد که از بیان آن معذور هستیم.

ارکانی گفت: همراهان آقای جهانگیری، دبیر اجرایی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی را کتک زده و با او درگیری فیزیکی داشتند و حتی او را در اتاقک حراست استانداری بازداشت کردند.

به گزارش فارس، فیلم زیر تصویری از جدل همراهان اسحاق جهانگیری با دبیر اجرایی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی را نشان می‌دهد:

 

منبع: فردا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری فیلم سفر نیشابور درگیری و کتک مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و بعد از اتمام بررسی جداول بودجه خطاب به نمایندگان، اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابه‌جایی‌هایی داشته باشیم، اما این به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی بیان کرد کرد: بر این اساس، نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه دهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهند که وکلای ملت با ۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه با این موضوع موافقت کردند.

کد خبر 6092932 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳