Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مستند ۷ قسمتی «آقا مرتضی» به کارگردانی سید عباس سید ابراهیمی و تهیه کنندگی مهدی مطهر از یکشنبه ۱۵ فرودین هر شب ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما به نمایش درخواهد آمد.

این مستند که محصول سازمان هنری رسانه ای اوج و تولید شده در خانه مستند انقلاب اسلامی است روایتی متفاوت و بدون سانسور از زندگی شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همزمان با نمایش مستند «آقا مرتضی» از شبکه سه، از پوستر این اثر نیز رونمایی شد.

عوامل این مستند عبارتند از: کارگردان: سید عباس سید ابراهیمی، تهیه کننده: مهدی مطهر ، کارگردان بخش بازسازی: حسین علیجان نژاد، تدوین، مرتضی فتحی، نویسنده متن، مهدی نعمت الهی، سید عباس سید ابراهیمی، گویندگان: محسن بهرامی، مهدی نعمت الهی، تصویربرداران: سید روح الله سجادپور، حسین شیخانی، محمود پری، سامان مختاری، انتخاب موسیقی و صداگذاری: مرتضی فتحی، مشاور رسانه ای : مهرداد معظمی، روابط عمومی: بهنام توفیقی.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید مرتضی آوینی مستند آقا مرتضی سازمان اوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید