Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@08:52:02 GMT

کارواش خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۲۴۷۴

کارواش خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟

پاکیزگی یکی از بخش‌های زندگی انسانی است که هیچ وقت قادر به نادیده گرفتن آن نبوده‌ایم و نیستیم. با پیشرفت تکنولوژی و آسان شدن خیلی از کارها، روش‌های شست و شو نیز پیشرفت کرده و دائما در حال بهبود هستند. یکی از اختراعاتی که شاید صنعت شست و شوی ماشینی را دگرگونه کرده، کارواش خانگی است. این دستگاه‌ها آب را با فشار زیاد پمپاژ می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا به سرعت از شر کثیفی‌ها خلاص شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب در رابطه با کارواش‌ خانگی، استفاده‌هایی است که می‌توان از این دستگاه داشت. بر خلاف باور عموم که فکر می‌کنند کارواش‌های خانگی تنها برای شست و شو و تمیز کردن ماشین‌ها به کار می‌روند، می‌توان از این دستگاه‌ها برای انام کارهای مختلفی استفاده کرد که در ادامه مقاله به بررسی تمام کارایی‌ها و نحوه کار این دستگاه جذاب و کارآمد خواهیم پرداخت.

چرا باید از کارواش خانگی استفاده کنیم؟

قبل از اینکه با کارایی نحوه کار کارواش‌های خانگی آشنا شویم، بهتر است بدانیم چرا داشتن چنین دستگاهی می‌تواند به ما کمک ‌کند و اصلا چرا با وجود کارواش‌های شهری باید هزینه کنیم و یک نمونه خانگی بخریم؟! این سوالی است که قرار است کمی پایین‌تر و در 4 مورد به آن پاسخ بدهیم.

1. مصرف آب را تا جای ممکن کاهش دهید!

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما فشار آب بیشتر، به معنای مصرف بیشتر نیست! اگر بخواهید در خانه و با استفاده از آب شیر ماشین خود را بشورید، باید چیزی حدود 200 لیتر آب نیاز دارید. 200 لیتر آب اصلا کم نیست مخصوصا اگر بدانید در خیلی از نقاط جهان با مشکل کمبود آب شیرین مواجه هستیم. با استفاده از کارواش خانگی نه تنها در مصرف آب صرفه جویی می‌کنید، بلکه می‌توانید از هزینه‌های خود نیز کم کنید.

2. نتیجه بهتر

احتمالا بارها برای شما پیش آمده که ماشین را به کارواش برده، هزینه کرده و نهایتا از نتیجه کار نیز راضی نبوده‌اید. یکی از راه حل‌هایی که برای این مشکل وجود دارد، این است که کار را خودتان به دست بگیرید. کارواش خانگی به شما اجازه می‌دهد تا ماشین خوود را به آن شکلی که دوست دارید، بشویید.

3. در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید

بالاتر هم گفتیم که با استفاده از کارواش خانگی می‌توانید در مصرف آب صرفه جویی کنید. اما این تنها جایی نیست که این دستگاه می‌تواند هزینه‌های شما را کم کند! هزینه کارواش، رفت و آمد و اتلاف وقت به هنگام استفاده از کارواش‌های شهری نیز در طول سال می‌توانند به مبلغ قابل توجه‌ای برسند که می‌توان با شستن ماشین در خانه از همه انها جلوگیری کرد.

4. یک لحظه را هم از دست ندهید!

اتلاف وقت از دیگر مسائلی است که باید با آن دست و پنجه نرم کنید. وقتی کارواش شخصی خودتان را داشته باشید، می‌توانید از اتلاف وقت جلوگیری کرده و زمان تمییز کردن ماشین خود را مدیریت کنید. علاوه بر مدیریت زمان، شست و شو به روش سنتی با اسفنج و شلنگ آب زمان زیادی از شما می‌گیرد که با وجود یک کارواش خانگی می‌توانید از آن اجتناب کنید.

کارواش خانگی چطور کار می‌کند؟

کارواش‌های خانگی عملکردی مشابه با سیستم پمپاژ آب دارند. در واقع آب با فشار کم وارد دستگاه می‌شود و موتور دستگاه با استفاده از برق یا سوخت‌های فسیلی آب را با فشار زیاد به سمت نازل می‌فرستد. در واقع در نهایت این نازل‌ها هستند که آب را با فشار زیادی به بیرون هدایت می‌کنند.

انواع نازل‌ها

نازل‌ها تاثیر زیادی بر روی فشار آب خروجی می‌گذارند. در این به بررسی انواع نازل‌ها و کارایی آنها خواهیم پرداخت.

نازل‌های قرمز یا صفر درجه: این نازل‌ها، قوی‌ترین نازل‌های موجود برای کارواش‌های خانگی هستند و استفاده نادرست از آنها می‌تواند به ماشین یا هر سطحی که قصد شستنش را دارید، آسیب بزند.

نازل‌های زرد یا 15 درجه: این نازل‌ها نیز فشار خروجی آب را خیلی بالا می‌برند و برای کارهای سنگین از آنها استفاده می‌شود.

نازل‌های سبز یا 25 درجه: این نازل‌ها، نازلهایی هستند که برای شست و شوی‌های عمومی از آنها استفاده می‌شود.

نازل‌های سفید یا 40 درجه: برای شست و شوی وسایل نقلیه معمولا از این نازلها استفاده می‌شود؛ چرا که هیچ آسیبی به ماشین وارد نمی‌کنند.

نازل‌های سیاه یا 65 درجه: از این نازل‌ها برای شست و شوهای بسیار معمولی و سبک مانند شستن ساده با صابون استفاده می‌شود.

دیگر کاربردهای کارواش‌های خانگی

1. شست و شوی حیاط

همه به خوبی می‌دانیم که حیاط خانه‌ها در دراز مدت، آنقدر کثیف می‌شود که نمی‌توان آنها را به راحتی و با یک آب گرفتن ساده تمیز کرد. در چنین حالتی می‌توان از کارواش‌های خانگی برای تمیز کردن حیاط استفاده کرد. این دستگاه با فشار بالای آب به شما کمک می‌کنند تا کثیفی‌ها را با بالاترین سرعت و به بهترین شکل تمیز کنید.

2. شست و شوی میز و صندلی‌

البته که منظورمان میز و صندلی‌های چوبی نیست اما می‌تواند از کارواش‌های خانگی برای تمیز کردن میز و صندلی‌های پلاستیکی یا آهنی استفاده کنید. در حالت عادی تمیز کردن چنین وسایلی می‌تواند بسیار وقت گیر باشد؛ اما با استفاده از دستگاه‌های شوینده پر فشار می‌توانید به راحتی و در چند ثانیه آنها را مثل روز اولشان کنید.

3. راه پله‌ها و نرده‌ها

راه پله‌ها و نرده‌ها از دیگر مواردی هستند که می‌توان برای تمیز کردن آنها، از کارواش‌های خانگی استفاده کرد. این قسمت‌های ساختمان به هنگام تمیز کردن وقت زیادی از شما می‌گیرند؛ مخصوصا اگر خلی از زمان تمیز کردن قبلی آنها گشته باشد. با کارواش‌های خانگی می‌توانید پله‌ها و نرده‌های یک ساختمان در مدت زمان کوتاهی تمیز کنید.

4. شست و شوی پنجره‌ها

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما می‌توانید از کارواش‌های خانگی برای تمیز کردن شیشه‌ها و پنجره‌ها نیز استفاده کنید. گاها ممکن است خاک به لای درز پنجره‌ها نفوذ کند یا لک‌هایی روی شیشه وجود داشته باشند که نتوان به راحتی از شر آنها خلاص شد. در چنین موارد می‌توانید از کارواش‌های خانگی استفاده کرد و انرژی خود را صرف کار دیگری بکنید.

5. شست و شوی استخر

این مورد از عجایب داشتن کارواش‌های خانگی‌ است. اگر پاییز و زمستان استخر خود را رها کرده باشید، احتمالا می‌دانید که تمیز کردن آن در بهار و تابستان، کار بسیار دشواری است. مشکل وقتی بیشتر می‌شود که با انواع کپک و خزه در استخر خود مواجه شوید! برای تمیز کردن استخر در چنین حالتی می‌توانید از کارواش‌های خانگی استفاده کنید.

کارواش خانگی هیوندای از  بهترین کارواش موجود در بازار می باشد که مدل های متنوعی از کارواش را ارايه کرده است که نمونه های متنوع آن را میتوان در سایت کیف ابزار مشاهده کرد.

برای خرید کارواش خانگی و کلیه ابزارهای ساختمانی می توانید از فروشگاه کیف ابزار استفاده کنید. فروشگاه کیف ابزار با توجه به پشتوانه تجربه در زمینه ابزار و یراق اشراف کامل به محصولات عرضه شده، اصالت کلیه کالاهای موجود در وب سایت را تضمین می نماید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان روز طبیعت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها کلاب هاوس سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارواش خانگی کارواش رپرتاژ آگهی اعمال ماه شعبان روز طبیعت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها کلاب هاوس سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارواش های خانگی استفاده می شود برای تمیز کردن خانگی استفاده استفاده کنید کارواش خانگی نازل ها برای شست شست و شوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر دهقانی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه جدی دولت برای توسعه فناوری هوش مصنوعی افزود:با حمایت و پیگیری جدی شخص رئیس‌جمهوری، معاونت علمی و مرکز ملی هوش مصنوعی امسال شاهد ارتقای جایگاه، کاربرد‌ها و رتبه ایران در هوش مصنوعی خواهیم بود و سرعت این توسعه افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای کاربردی‌سازی مقالات علمی و مقاله‌های این حوزه افزود: رتبه تولید علم عموماً به تعداد مقالات علمی و ضریب تأثیر آنها ارجاع داده می‌شود. برای آن‌که بتوانیم تولیدات علمی و پژوهش‌ها را کاربردی کنیم به زیرساخت‌ها و سخت‌افزار‌های پیشرفته، قانون‌گذاری یا تنظیم‌گری و حمایت‌های عملی و اجرایی نیاز داریم.

دکتر دهقانی با اشاره به راه اندازی مرکز ملی هوش مصنوعی و نقش آفرینی شورای راهبری فناوری هوش مصنوعی با هدف توسعه کاربرد‌های این فناوری به دست مردم عنوان کرد: ایجاد بستر و زمینه توسعه زیرساخت‌ها و امکانات کاربری هوش مصنوعی از اهداف اصلی این مرکز ملی است، به طوری که بخش خصوصی بتواند با استفاده از امکانات و کاربری سخت‌افزارها، توسعه ابزار‌ها و کاربرد‌های هوش مصنوعی را محقق کند. بخش خصوصی در این امر نقش آفرینی خواهد کرد و زیرساخت‌های پردازشی و پایگاه‌های داده‌ای بزرگ را فراهم می‌کند. داده از مهم‌ترین ابزار‌هایی است که کمک می‌کند جریان کاربردی‌سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، ارتباطات و مالی و دیگر حوزه‌ها شکل گیرد.

وی با اشاره به تمرکز جدی شخص رئیس‌جمهوری، معاونت علمی و مرکز ملی هوش مصنوعی بر توسعه و کاربردی سازی این فناوری گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال از نظر عملیاتی و اجرایی شدن کار‌های کاربردی سال پرباری باشد تا کشور هم از نظر رتبه کاربرد هوش مصنوعی سریع‌تر ارتقای پیدا کند.

دیگر خبرها

  • قیر امولسیون چیست و چه کاربردی در صنایع دارد
  • قهرمان اسبق جودو درگذشت؛ امیر ملکی پور کیست و چرا درگذشت؟!
  • فناوری ناسا برای غبارزدایی از ماه به قمر زمین می‌رود
  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان
  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟
  • فیلم | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!​
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس