Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی حسنی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست محترم جمهور جهت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار جهت اقلام ضروری مردم به خصوص مرغ، از بازرسی تعداد ۲۰۲ مرغداری در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها علاوه بر بررسی وضعیت تولید و جوجه ریزی، تعداد ۱۱ واحد مرغداری متخلف شناسایی و برای متخلفان تشکیل پرونده داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به جزئیات این تخلفات پرداخت و ادامه داد: متخلفان بدلیل نگهداری و احتکار مرغ و عدم عرضه آن به کشتارگاه‌ها مبلغ ۶۶۳۵۶۰۰۰۰۰۰ ریال جریمه شدند و پرونده آن‌ها جهت رسیدگی و صدور رای قانونی به اداره کل تعزیزات حکومتی استان ارسال شد.

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت فارس به این موضوع که از ابتدای سال جدید در راستای نظارت بر کشتار و عرضه مرغ به بازار از ۱۴ واحد کشتارگاهی و عامل کشتار نیز بازرسی به عمل آمده اشاره کرد و افزود: در این بازرسی‌ها تعداد ۵ واحد متخلف به منظور گرانفروشی شناسایی و پرونده متخلفان به ارزش ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.

او با اشاره به نظارت دقیق بر توزیع و عرضه مرغ به مصرف کنندگان تصریح نمود: از ابتدای سال جاری و در طول ۱۰ روز گذشته با همکاری اتاق اصناف از تعداد ۶۲۸ واحد مرغ فروشی بازرسی به عمل آمد و برای ۳۸ واحد متخلف با عنوان گرانفروشی تشکیل پرونده داده شد.

حسنی ادامه داد: پرونده این متخلفان هم به ارزش یک میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صمت فارس جریمه میلیاردی مرغداری های متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی