Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:54:39 GMT

بوکسورهای جوان با کسب مدال جهانی طلسم‌شکنی کنند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۲۵۴۵

بوکسورهای جوان با کسب مدال جهانی طلسم‌شکنی کنند

به گزارش ایرنا، «سیدرضا صالحی‌امیری» روز شنبه در حاشیه بازدید از تمرینات تیم بوکس جوانان گفت:  یک هدیه به عنوان عیدی برای بوکسورها در نظر گرفتیم که بزودی به آنها اهدا می‌شود و همچنین برای هرکسی که موفق به کسب مدال جهانی شود هم پاداش در نظر می‌گیریم.

وی در ادامه از بوکس به عنوان یکی از رشته‌های موفق در سال‌های اخیر نام برد و ابراز امیدواری کرد بوکسورهای جوان کشورمان بتوانند طلسم کسب مدال جهانی را بشکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «رضا مهدی‌پور» سرمربی تیم بوکس جوانان هم از روند تمرینات و آماده‌سازی تیم توضیحاتی را به رئیس کمیته ملی المپیک ارائه داد.

«سیدعلیرضا محسنی» مدیر اجرایی آکادمی ملی المپیک هم در این بازدید همراه رئیس کمیته ملی المپیک حضور داشت.

منبع: فدراسیون بوکس برچسب‌ها فدراسیون بوکس سید رضا صالحی امیری آکادمی ملی المپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بوکس سید رضا صالحی امیری آکادمی ملی المپیک فدراسیون بوکس سید رضا صالحی امیری آکادمی ملی المپیک اخبار کنکور ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود