Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@13:31:38 GMT

معرفی دستبند هوشمند هواوی بند 6

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۲۵۹۵

معرفی دستبند هوشمند هواوی بند 6

هواوی ساعتی پیش از نسل جدید دستبند هوشمند خود با نام هواوی بند 6 رونمایی کرد. با معرفی این مچ بند هوشمند همراه فیسیت باشید.

به گزارش برنا؛ به تازگی شیائومی از مچ بند هوشمند جدید خود با نام Mi Band 6 رونمایی کرد. حالا اما هواوی هم رقیب این دستبند هوشمند را با نام هواوی بند 6 معرفی کرده و به زودی آن را راهی بازار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است اشاره کنیم که مدل قبلی این دستبند هوشمند، هواوی بند 4 نام داشت و احتمالاً هواوی برای اینکه دستبند جدیدش با نام دستبند هوشمند جدید شیائومی هم‌خوانی داشته باشد، به جای هواوی بند 5، از نام هواوی بند 6 استفاده کرده است. باید اشاره کنیم که روز گذشته تصاویری از این دستبند سلامتی محور در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده بود اما حالا می‌بینیم که در برخی مناطق جهان مانند مالزی، هواوی بند 6 واقعاً رونمایی شده است. به هر ترتیب با معرفی این مچ بند هوشمند همراه فیسیت باشید.

نمایشگری بزرگ‌تر از همیشه

هواوی برای این دستبند هوشمند از نمایشگر تمام لمسی و رنگی 1.47 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 196 در 368 پیکسل و تراکم پیکسلی 282 پیکسل در اینچ بهره برده است که حدوداً 1.48 برابر بزرگ‌تر از قبل شده است. ضمناً حاشیه‌های اطراف این نمایشگر به نحوی طراحی شده است که 64 درصد از قسمت جلوی دستبند را نمایشگر تشکیل می‌دهد.

طراحی ظاهری، قرض گرفتن یک دکمه‌ی فیزیکی

طراحی این دستبند هوشمند کمی تغییر کرده و به واسطه‌ی اضافه شدن یک دکمه‌ی فیزیکی در کنار دستبند، می‌توانیم طراحی آن را به ساعت هوشمند هواوی واچ فیت تشبیه کنیم. این دکمه کاربردهای زیادی دارد، از جمله کاربردهای آن می‌توانیم به بازگشت به صفحه‌ی اصلی و یا باز کردن اپلیکیشن و... اشاره کنیم.

این دستبند دارای ابعاد 43 در 25.4 در 10.99 میلی متر است. وزن هواوی بند 6 بدون بند سیلیکیونی آن، تنها 18 گرم است و به واسطه‌ی استفاده از بند سیلیکونی، خیالتان بابت هر گونه حساسیت راحت باشد و می‌توانید آن را در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

مانند همه‌ی دستبندهای هوشمند، هواوی بند 6 هم از قابلیت‌هایی مانند سنجش و مانیتور 24 ساعته‌ی ضربان قلب، پایش خواب، سنجش میزان اکسیژن خون، پشتیبانی از 96 حالت ورزشی مختلف و... بهره می‌برد. گذشته از قابلیت‌های سلامتی محور، این دستبند هوشمند دارای ویژگی‌های کاربردی دیگری همچون نمایش نوتیفیکیشن تماس‌های دریافتی، کنترل موسیقی، کنترل از راه دور برای عکس برداری و... هم هست.

هواوی این دستبند هوشمند را به صورت ضد آب طراحی کرده است، به طوری که تا عمق 50 متری آب بدون هیچ مشکلی می‌تواند کار کند. از این رو در استخر، حمام و... با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

تقریباً اغلب دستبدهای هوشمند کنونی، دوام باتریِ 14 روزه دارند. هواوی بند 6 هم به باتری مجهز شده است که برای 14 روز دوام می‌آورد. جالب است اشاره کنیم که با 5 دقیقه شارژ کردن این دستبند هوشمند، برای مدت 2 روز می‌توانید از آن استفاده کنید.

همانطور که اشاره کردیم هواوی بند 6 در کشور مالزی معرفی شده است و عرضه‌ی جهانی آن از 4 آوریل یعنی 15 فروردین آغاز خواهد شد. قیمت این مچ بند هوشمند 53 دلار تعیین شده است و قرار است که کاربران بتوانند آن را از طریق فروشگاه اینترنتی هواوی خریداری کنند. ضمناً باید اشاره کنیم که نسخه‌ی جهانی این مچ بند هوشمند در سه رنگ مشکی، سبز و نارنجی عرضه خواهد شد و فاقد قابلیت NFC خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هوشمند هواوی دستبند هوشمند مچ بند هوشمند اشاره کنیم هواوی بند 6

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو

اگر قصد خرید این محصول را دارید پس در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا به بررسی ویژگی‌های اصلی Galaxy Watch ۵ Pro بپردازیم.

به گزارش مهر، یکی از گجت‌های محبوب سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو نام دارد که با توجه به قابلیت‌های متنوع و مقاومت بسیار خوب، برای ورزش‌کردن و استفاده در محیط بیرون گزینه‌ای فوق‌العاده است.

ظاهر اسپرت این ساعت هوشمند مهم‌ترین مشخصه آن است و به‌طور کلی عملکرد مناسبی را نیز ارائه می‌دهد، اگر قصد خرید این محصول را دارید پس در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا به بررسی ویژگی‌های اصلی Galaxy Watch ۵ Pro بپردازیم.

گلکسی واچ ۵ پرو، انتخابی جذاب برای شما

ساعت مچی به‌طور معمول یکی از اکسسوری‌های محبوب است که مدل‌های هوشمند با قابلیت‌های منحصربه‌فرد که در اختیار افراد قرار می‌دهند، در این صنعت تحولی ایجاد کردند که با استقبال خوبی مواجه شد.

می‌توان گفت که Galaxy Watch ۵ Pro در دسته جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ قرار می‌گیرد که با توجه به ظاهر اسپرت خود برای استایل‌های ورزشی شما انتخاب جذابی به‌نظر می‌رسد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch ۵ Pro به‌راحتی به گوشی‌های سامسونگ و دیگر دستگاه‌های اندرویدی متصل می‌شود و با توجه به ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود این قابلیت را دارد که با تعدادی از مدل‌های مطرح در بازار رقابت کند.

آنچه در طراحی ظاهری گلکسی واچ ۵ پرو می‌بینید

به ظاهر این محصول که نگاه کنید متوجه ابعاد بزرگ آن می‌شوید، در واقع ساخت گلکسی واچ ۵ پرو با چنین اندازه‌ای این امکان را می‌دهد تا از یک باتری بزرگ برای منبع انرژی استفاده شود.

شاید در نظر شما اندازه ۱.۴ اینچی صفحه‌نمایش کمی بزرگ باشد، اما باز هم شما با ساعتی زیبا روبه‌رو هستید که توجه کاربران زیادی را به خود جلب می‌کند. این نمایشگر شفاف، دارای لمس قوی و بسیار حساسی است که خیلی سریع به ضربه‌های شما واکنش نشان می‌دهد.

شاسی صفحه‌نمایش با استفاده از تیتانیوم ساخته می‌شود و دارای یک لایه محافظ از جنس یاقوت کبود است که می‌توان انتظار داشت در برابر ضربه‌های واردشده به‌خوبی مقاومت کند. بند سیلیکونی این ساعت نیز ظاهر زیباتری را به استایل شما می‌دهد و در حین استفاده، احساس راحتی دور مچ خود دارید.

براساس بیان سازنده در واقع گلکسی واچ ۵ پرو به‌عنوان مقاوم‌ترین ساعت هوشمند برند سامسونگ است که در مقایسه با نسخه‌های قبلی عملکرد خیلی بهتری ازاین‌نظر دارد که با توجه به برخوداری از استاندارد Ip ۶۸ در برابر نفوذ آب نیز مقاوم خواهد بود.

البته باید این نکته را در نظر بگیرید که برخوداری از چنین استانداردی به این معنی نیست که شما تا مدت‌زمان زیادی می‌توانید این ساعت هوشمند را زیر آب نگه دارید، در واقع امکان استفاده تا عمق ۱ متری و برای ۳۰ دقیقه مجاز است و مشکلی ایجاد نمی‌کند.

در بخش کناری ساعت ۲ دکمه دیده می‌شود که با فعال‌کردن حسگر‌های بیوالکتریک در این محصول هوشمند باعث می‌شوند تا اطلاعات دقیقی از فرایند ورزش‌کردن خود را مشاهده کنید.

امکانات گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ

رابط کاربری عالی از سری ویژگی‌های مهم ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو به‌شمار می‌رود که با توجه به امکان اتصال به گوشی و تعبیه یک اپلیکیشن با عنوان Samsung Health شما می‌توانید اطلاعات مختلفی را از وضعیت سلامتی خود در اختیار داشته باشید.

استفاده از یک GPS امکان مسیریابی را به افراد می‌دهد تا در هر موقعیتی بتوانند این اطلاعات را به‌راحتی برای دیگران ارسال کنند، البته درصورتی‌که گوشی هوشمند شما از برند سامسونگ باشد قابلیت دسترسی به امکانات بیشتری را دارید.

زمانی که موقعیت مکانی مورد نظر خود را روی این ساعت تنظیم می‌کنید در طول راه با ایجاد ویبره‌هایی به شما نشان می‌دهد که باید از چه مسیری حرکت کنید و این قابلیت در هنگام دویدن بسیار کاربردی خواهد بود.

از دیگر امکانات جالب توجه در گلکسی واچ ۵ پرو این است که شما با قراردادن انگشت خود روی حسگر و با تبادل الکتریسیته بدن می‌توانید به اطلاعاتی مانند تراکم استخوان، عضله و میزان چربی پی ببرید.

با در اختیار داشتن چنین اطلاعاتی شما دید بهتری نسبت به وضعیت بدنی و سلامت خود دارید و می‌توانید فعالیت‌های ورزشی را براین‌اساس برنامه‌ریزی کنید، علاوه‌بر این‌ها حسگر تحلیل خواب نیز در این مدل دیده می‌شود.

گلکسی واچ ۵ پرو با استفاده از این حسگر بررسی‌هایی را انجام می‌دهد که شامل میزان خواب عمیق، سبک و اکسیژن خون شما می‌شود تا متوجه شوید که کیفیت خوابتان در چه حدی است.

تعبیه یک تراشه W ۹۲۰ که با استفاده از فناوری ۵ نانومتری ساخته شده این قابلیت را به ساعت هوشمند سامسونگ ۵ پرو می‌دهد تا به‌راحتی تماس‌های دریافتی خود را پاسخ دهید و موسیقی پخش کنید.

نمایش اعلان‌های گوشی، پشتیبانی از برنامه‌های مختلف، برخوداری از حافظه ۱۶ گیگابایتی و ارائه اطلاعات کاملی از وضعیت سلامت را می‌توان از دیگر امکانات جذاب این ساعت هوشمند دانست.

درباره میزان شارژدهی باتری گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ بیشتر بدانید

بدون شک یکی از مشخصه‌های مهمی که برای انتخاب ساعت‌های هوشمند اهمیت پیدا می‌کند، میزان ظرفیت باتری و مدت‌زمانی است که شما می‌توانید از این محصول به‌راحتی استفاده کنید.

در مقایسه بین گلکسی واچ ۵ پرو با نسخه قبلی متوجه خواهید شد که به‌طور تقریبی این ساعت بزرگ‌تر است که در واقع اختلافی ۶۰ درصدی ازنظر ابعاد بین آن‌ها وجود دارد که با توجه به این مسئله از یک باتری ۵۹۰ میلی‌آمپر ساعتی بر روی این مدل استفاده می‌شود.

به‌کارگیری این باتری روی ساعت هوشمند ۵ پرو باعث می‌شود تا این محصول امکان استفاده تا ۸۰ ساعت را داشته باشد که در مقایسه با نسخه معمولی Watch ۵ چیزی در حدود ۲ برابر است.

البته باید این را در نظر داشته باشید که درصورت فعال‌بودن GPS، امکانات ورزشی و روشنایی کامل صفحه‌نمایش نمی‌توان تا ۸۰ ساعت انتظار شارژدهی از ساعت داشت.

در واقع هنگام استفاده از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو چنانچه مسیریاب را همیشه روشن نکنید، ازطرفی حسگر‌های ورزشی نیز روی حالت خودکار قرار بگیرند می‌توان تا حدود ۷۲ ساعت استفاده کاربردی از باتری را مشاهده کرد.

جمع‌بندی

یکی از محصولات منحصربه‌فرد سامسونگ، ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو نام دارد که با توجه به ویژگی‌ها و امکانات متنوع، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

صفحه‌نمایش ۱.۴ اینچی، حسگر‌های بیوالکتریک، امکان برقراری تماس و پخش موسیقی، GPS، باتری با ظرفیت کاربرد تا ۸۰ ساعت، ارائه اطلاعات مربوط به سلامت و بسیاری موارد دیگر را می‌توان در این ساعت هوشمند جذاب مشاهده کرد.

دیگر خبرها

  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • دستبند زدن بر دست‌های علم