Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس برق و الکترونیک جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت جهت کنترل پروژه سابقه کار : حداقل 3 سال ساعت کاری 8 صبح الی 16:30 عصر حقوق ثابت بیمه تحصیلدار و کارپرداز جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت به همراه وسیله نقلیه سابقه کار : حداقل 3 سال ساعت کاری 8 صبح الی 16:30 عصر حقوق ثابت بیمه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09031395489

 

پربیننده ترین استخدام مهندس برق در شرکت شتابدهنده تخصصی نفت و انرژی پیاکو در تهران استخدام کارشناس توسعه بازار با مزایا در البرز استخدام مدیر بازرگانی در اصفهان استخدام مدیر بازرگانی و فروشنده مبلمان در آیسا مبل کیا در خرمدشت تهران استخدام پشتیبان شبکه و کارشناس بازرگانی با بیمه در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته: در حال حاضر- فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه- به شرکت‌ها رسیده، موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینهء بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است