Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  امام‌جمعه‌بابل، دستاورد مسافران برای مازندران، زباله، تخریب مواهب طبیعی و افزایش بیماری کرونا است.
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: حجت الاسلام حاج حسن روحانی امام جمعه بابل درخطبه های نمازجمعه بابل افزود:وظیفه ما این است که هر مقدار از زمین بهره می بریم بر آبادانی آن بیافزاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درختکاری براساس فرهنگ والای اسلام است اما بر خلاف آن عمل می شود و تا می توانیم درخت قطع می کنیم!امیرالمومنین(ع) در مدینه بیشترین باغ را احداث کرد و چاه مختلف حفر می کرد و آن را وقف می نمود و این فرهنگ باید در میان جامعه ما نهادینه شود.     
وی بیان داشت:نمازگزاران عزیز مشتاق ولو در روز سیزده به در نیز نمازجمعه را فراموش نمی کنند. از حضور شما عزیزان که حضور نمازجمعه را ترجیح دادید و با حضور خود زینت دادید، نهایت تقدیر و تشکر را دارم.
امام جمعه بابل تصریح کرد:از همه عزیزانی که در مراسم نیمه شعبان به مقدار توانشان همت کردند و موکب به راه انداختند و در شهر پرچم نصب نمودند، صمیمانه از همه بانیان تقدیر و تشکر می کنم. صحنه زیبا و قابل تقدیری است که سالیان سال است در شهر امیرکلا این شهر زینت بسته می شود و این کار با همت بالایی انجام می شود. برخی از خانواده ها در دم درب منازل خود پرچم آویختند و تشکر می کنم.    
وی افزود:از ستاد ملی مبارزه با کروناگلایه می کنم. اولین اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا، تعطیلی ورود به مسجد جمکران بود و برای ما جای تاسف است. در شمال تمام مراکز تفریحی و سواحل باز بود و این بدترین امری بود که با کمال تاسف انجام  شد. برای اینکه تنها کشوری که ولادت امام عصر(عج) را جشن می گیرد ایران است و در کشورهای دیگر کمتر است. ام القرای جهان شیعه کشور ما است. ما نگران ماه مبارک رمضان هستیم که این ها با ماه رمضان چه می خواهند بکنند؟ ستاد ملی مقابله با کرونا فکری به مسائل معنوی کند. یکی از عواملی که می تواند زمینه نزول برکت باشد دعا و مساجد است. از ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور، از ریاست اوقاف کشور می خواهیم که باز بودن ولو نیمه فعال بودن مسجد را شاهد باشیم که مراسم ماه مبارک رمضان برقرار باشد ولو فقط اینکه نمازجماعت در مساجد برگزار شود. مساجد و محافل دینی بالاترین رعایت دستورالعمل های بهداشتی را انجام می دهند. دائما به تعطیلی نمازهای جمعه نیاندیشند. اقامه نمازجمعه و سایر برنامه های معنوی را شاهد باشیم. دهه آخر ماه شعبان روزی برای غبار روبی مساجد نام گذاری شده است و در این زمینه نیز اهتمام شود.    
امام جمعه بابل گفت:سهم مازندران از طبیعت و نوروز، بیماری کرونا و تزاید بیماری ها است. خوش نشینان اینجا ویلا دارند و این ویلاها بالای ده میلیارد و حتی صد میلیارد قیمت دارد و برای ساخت این ویلاها سواحل اشغال شده و تخریب سنگینی برای این امر صورت گرفت. اما یک بیچاره برای ساخت خانه آبا و اجدادی در میان جنگل اقدام می کند ولی توسط لودر تخریب می شود. نگذاریم مازندران به منطقه عیاش خانه تبدیل شود و تنها دستاورد مسافران برای مازندران زباله و تخریب مواهب طبیعی استان باشد. نگذاریم این استان با این مصائب اینگونه دست و پنجه نرم کند.    
وی بیان داشت:بزرگترین مانع در مسائل تولید، دیدگاه مسئولان کشور است. رهبر معظم انقلاب بر تولید بومی و اقتصاد تاکید دارند، اگر اقتصاد سالم باشد، معضلات اجتماعی نیز کاهش پیدا می کند. عقل حکم می کند و همه تدابیر برای رفع موانع باشد. تاکید ما بر تولید داخلی بوده و همه توان صرف بر این شود. آخرین اظهانظر دولت نیز بر رفع تحریم است. آقایان گفتند اگر ترامپ برود برادر بایدن مسائل را حل می کند اما بایدن هم نابرادر از آب در آمد و نامه نوشتید و گفتید که بنا نبود اینجور کنید. اگر حضرت آقا تاکید بر دولت جوان حزب الهی دارند برای این است که دولت حزب الهی این نگاه را ندارد که چشمش به دست دشمن باشد. بهترین درمان درد اقتصاد ما در خنثی سازی تحریم ها است نه رفع تحریم ها!
حجت السلام روحانی تصریح کرد: بر اساس تحلیل مراکز بزرگ اقتصادی دنیا، اقتصاد ایران در عرصه ظرفیت های بالای اقتصادی است اما مسئولان دولت به جای شکوفا کردن ظرفیت ها، باز هم چشم به دستان دشمنان و رفع تحریم های دشمنان دوخته اند. دولت حزب اللهی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، نگاه خود را به جای خارج از کشور، به نیروهای توانمند داخلی معطوف می‌کند. هر چه بیتشر به دستان دشمنان و بیگانه ها نگاه کنید بیشتر شما را آویزان نگه می دارند! تا آخرین روز دولت بایدن چیزی نصیب ما نمی شود. اگر بر نگاه به داخل توجه شود، دشمن ذلیلانه رو به انفعال می‌رود و خودش با دست خود تحریم ها را بر می دارد.         
وی درپایان افزود: روز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج)، روز سربازان گمنام امام عصر است و از خدمات این عزیزان تشکر ویژه دارم.       

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دولت جوان حزب الهی نگاه خود را به جای خارج از کشور به نیروهای توانمند امام جمعه بابل تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد

در پی خیزش گسترده و سرتاسری دانشجویان در آمریکا در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، مرتضی نجفی قدسی ،قرآن پژوه و فعال رسانه در یادداشتی چنین آورده است: 


بسم الله الرحمن الرحیم 
تجمع گسترده تانک‌ها و ادوات نظامی رژیم صهیونیستی در نزدیکی رفح، حاکی از حمله قریب الوقوع این رژیم سفاک و خونخوار به مردم مظلوم غزه است. 

بیش از ۷ ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی به پهنة کوچک غزه می‌گذرد و حدود چهل هزار نفر از کودکان و زنان و مردم بی پناه غزه در مظلومانه‌ترین صحنه‌ها به شهادت رسیدند و حدود هشتاد هزار نفر هم زخمی و مجروح و نقص عضو شده اند و بخش اعظم غزه هم با بمباران‌های وسیع به اندازه حجم چندین بمب اتمی طوری تخریب شده است که بر اذعان کارشناسان سازمان ملل بیش از ۱۴ سال آوار برداری آنها بطول می‌انجامد. 

در این مدت تنها نقطه‌ای که تقریباً مصون مانده و بیش از ۵/۱ میلیون آواره فلسطینی را در خود جای داده شهر مرزی رفح است و در محاصرة غذایی و دارویی هم هستند و بسیاری از قحطی آب و مواد غذایی خبر می‌دهند که اگر این وضعیت همچنان ادامه یابد با فاجعه بزرگ انسانی در این شهر روبرو هستیم و لیکن رژیم صهیونیستی ظاهراً تعجیل در نسل کشی مردم باقیمانده غزه دارد و با تجهیزات سنگین نظامی در حال آماده سازی برای حمله ور شدن به رفح با این تراکم جمعیت عظیم است که حتی کوچه‌ها و خیابانهایش هم محل چادر آوارگان است و هرگونه حمله‌ای هزاران نفر را به کشتن می‌دهد. 

متأسفانه در چنین شرایطی کشور‌های عربی و همسایگان اسرائیل نه تنها کمکی به ملت مظلوم غزه نمی‌کنند حتی بی شرمانه در رهگیری موشک‌ها و پهباد‌های ایرانی به سوی اسرائیل با آمریکا و انگلیس و فرانسه سعی در ساقط کردن آنها داشتند گرچه عملیات غرور آفرین دلاور مردان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دل‌های ملت‌های مسلمان و مخصوصاً مردم فلسطین در کرانه باختری و غزه را شاد کرد و درس بزرگی را به صهیونیست‌ها و حامیانش داد. 
عدم اجرای مصوبه شورای امنیت سازمان ملل برای آتش بس در غزه بیش از پیش بی اعتباری این نهاد بین المللی را ثابت کرد و نشان داد که آمریکا و اسرائیل تابع شورای امنیت هم نیستند و تنها اهرمی که برای متوقف کردن جنگ غزه باقی می‌ماند، همین اعتراضات و مخالفت‌های میلیونی و گسترده مردمی در سرتاسر دنیا و مخصوصاً کشور‌های غربی است. 

خوشبختانه خیزش عجیبی تمامی دانشگاه‌های آمریکا و بعضی کشور‌های اروپایی را در بر گرفته و هزاران دانشجوی دختر و پسر به همراه استادانشان به تحصن‌ها و تجمع‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه پرداخته و علیرغم خشونت شدید پلیس و ضرب و شتم دانشجویان و دستگیری آنها همچنان برخواسته خود که توقف نسل کشی مردم غزه و فلسطین است تأکید دارند و لیکن مسئولان آمریکایی و بعضی دول اروپایی که سرسپردة صهیونیست‌های وحشی هستند، دانشجویان را به یهودی ستیزی متهم می‌کنند‍! معلوم نیست چند هزار نفر دیگر از مردم غزه کشته شوند تا شاید مسئولان آمریکایی به نسل کشی مردم فلسطین اعتراف کنند! ‍ 

عجیب است که مسئولان آمریکایی حاضرند در دفاع از صهیونیست‌ها دانشجویان نخبه شان را هم بکشند چرا که در بام این دانشگاه‌ها تیربار و تک تیرانداز مستقر کرده اند یعنی در حقیقت این صهیونیست‌ها هستند که مسئولان آمریکایی را در چنگ خود دارند و مسئولان آمریکا حاضرند حتی ملت خود را هم فدای اسرائیل کنند‍! 

در چنین شرایطی وظیفه کشور‌ها و ملت‌های اسلامی بسیار سنگین است و دولت و ملت ایران هم همیشه در دفاع از ملت مظلوم فلسطین آمادگی خود را عملاً ابزار کرده است و عملیات «وعدة صادق» نیز جلوه‌ای از همین حمایت بود. 

در این وضعیت، حرکت مسئولان داخل کشور باید هماهنگ با سیاست خارجی کشور بوده و توجه اصلی به سوی جنایات رژیم صهیونیستی، معطوف باشد و از سوژه آفرینی در داخل پرهیز شود چرا که دشمنان با ابزار‌های تبلیغاتی شان مترصدند تا با کمترین رخداد‌ها و سوء عملکرد‌ها اذهان جهانیان را به سوی جمهوری اسلامی ایران بچرخانند. 

مرتضی نجفی قدسی

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود