Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@14:40:09 GMT

کودک غرق شده در ساحلی اروند پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۲۸۷۶

کودک غرق شده در ساحلی اروند پیدا شد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دیروز و در سیزدهمین روز از فصل بهار ۱۴۰۰ حادثه ای تلخ در ساحلی اروند صغیر رخ داد.

در این حادثه ، کودکی ۵ ساله به علت بی توجهی خانواده و نبود حفاظ و نرده ، در ساحلی اروند صغیر  مینوشهر ، در آب غرق شد.

بلافاصله عملیات جستجو برای یافتن این کودک آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز تیم آتش‌نشانی مینوشهر و غواصان هلال‌احمر و غواصان دریابانی آبادان در ساحلی مینوشهر در حال جستجوی این کودک غرق شده بودند.

همچنین امروز  حدود ٩ غواص از گروه‌های آتش‌نشانی  شهرستان‌ آبادان و خرمشهر و همچنین گروه غواصی دریابانی خرمشهر و تیم آتش‌نشانی مینوشهر در اروند صغیر در حال جستجو کودک غرق شده بودند تا اینکه پس از ساعت ها جستجو کودک غرق شده پیدا شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غرق کودک در رودخانه کودک غرق شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت: هر روز ۲۵۰ نفر از نیرو‌های هلال احمر، مردمی و گروه‌های جهادی عملیات جستجو را در زمین و هوا انجام می‌دهند.

قاسم غریب آبادی به گمانه زنی‌های غیرتخصصی در فضای مجازی اشاره کرد و از مردم خواست اخبار این رویداد را فقط از کانال‌های رسمی مثل رسانه ملی و پایگاه خبری هلال احمر دنبال کنند.

یسنا دختربچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه ۹ اردیبهشت مفقود شد و به رغم جستجو‌های گسترده و مستمر، تا کنون اثری از او نیست.

دیگر خبرها

  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • کودکان را از آغوش محروم نکنید/ رابطه بغل کردن با سلامت جسم و روان
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مدارس اروند مجازی شد
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده