Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند گفت : با اجرای برنامه های فرهنگی هنری " نوروز خانه اروند " به دست هنرمندان بومی شهرستان های آبادان و خرمشهر و استفاده از این ظرفیت ها  توسط معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، نشاط هنری خاصی به هنرمندان و عموم مردم منطقه هدیه گردید.

به گزارش خبرگزاری آریا از منطقه آزاد اروند، رضا مردانی اظهار کرد : در برنامه " نوروزخانه اروند " برنامه های متنوع فرهنگی ،هنری و اجتماعی برای مخاطبان تدارک دیده شده بود با درایتی که از سوی مهندس طمیمیان (معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند) اتخاذ گردید موسسات فرهنگی هنری آبادان و خرمشهر پوشش این برنامه وزین راعهده دارشدند که جای دارد از همکاری ،برنامه ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه آزاد اروند و با نگاه بومی توسط  معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند صورت پذیرفت تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مردانی با اشاره به اینکه در برنامه " نوروز خانه اروند" برنامه روز ملی هنرهای نمایشی با حضور پیشکسوتان این عرصه گرامی داشته شد ،افزود : برنامه های متنوعی از جمله ؛ شاهنامه خوانی و حافظ خوانی،دوره آموزش هنر و رسانه ،برنامه آموزشی مهارت های زندگی ، مسابقه نقاشی با داستان های قرآنی ، مسابقه چند رسانه ای ،برنامه عیدانه اروند ، طرح مربیان کوچک در منازل ،مسابقه خانواده ،برنامه هوالشهید ، برنامه عید تا عید ، مسابقه جدول ، مسابقه خاطرات اروند ،مسابقه شعر فارسی و عربی ،برنامه نشاط اجتماعی ،برنامه کودک و نوجوان ،اجرای موسیقی،تئاتر،  ،گفت و گو با افراد شاخص اجتماعی و ...در برنامه " نوروزخانه اروند " تهیه و بصورت زنده در ایام نوروز 1400 برای عموم مردم  اجرا گردید.

پایان پیام./

 










منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قدردانی مدیر کل ارشاد اروند معاونت فرهنگی اروند طمیمیان سازمان منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت موعود شمخانی تایید شد

به گزارش خبرآنلاین، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با برنا خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900707

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان