Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:54:55 GMT

کرونا علیه ورزش ایران پس از نوروز ۱۴۰۰ +جدول

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۲۹۷۸

کرونا علیه ورزش ایران پس از نوروز ۱۴۰۰ +جدول

برای اولین بار پس از مدت‌ها، شاهد افزایش میزان محدودیت‌های ورزشی در سراسر ایران هستیم، به گونه‌ای که شدیدترین تعطیلی‌ها در ۴۷ شهر اجرا خواهد شد.  

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در اولین هفته پس از پایان نوروز ۱۴۰۰، تعداد شهرهای قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا به عدد ۴۷، تعداد شهرهای نارنجی به عدد ۱۲۶ و تعداد شهرهای زرد به عدد  ۲۴۷ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق جدول گروه‌های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده‌اند.

ورزش در مناطق قرمز

بر اساس اعلام رنگ بندی شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا، مشاغل دو، سه و چهار یعنی فعالیت مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی در مناطق قرمز ممنوع است.

ورزش در مناطق نارنجی

در وضعیت نارنجی یا سطح هشدار ۲ محدودیت‌های مشاغل سطح ۳ و ۴ در آن ها اجرا می‌شود؛ بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی مجاز به فعالیت نیستند.

ورزش در مناطق زرد

همچنین مناطقی که در وضعیت زرد قرار دارند شامل محدودیت در سطح شغلی ۴ هستند که به باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی مربوط می شود.

برای مشاهده جدیدترین وضعیت شهرها و استان‌های قرمز و نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعطیلی و محدودیت ورزشی ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی به کشاورزان، گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی به کشاورزان توصیه شده که برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی و احتمال بارش تگرگ ،گندم و غلات را به نقاط امن حمل کنند.

رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و بارش تگرگ در نقاط مستعد از جمله مخاطرات تشدید فعالیت این سامانه بارشی خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • تاثیر مهاجرت‌ اتباع خارجی غیرمجاز بر صنف‌های شغلی
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • «تست ژنتیک»، گمشده و چراغ راه ورزش ایران
  • هشدار نارنجی به کشاورزان، گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت
  • بارش باران و وزش باد شدید در راه استان فارس