Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراحی و نقشه کشی صنعتی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: پاره وقت، پروژه‌ای سابقه کار مفید مدرک تحصیلی مرتبط سرویس ایاب و ذهاب از میانجاده بیمه بعد از یک ماه میزان حقوق : توافقی اپراتور CNC جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت سابقه کار مفید مسلط به برنامه نویسی  - کمک قالبساز جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت سابقه کار مفید مسلط به ماشین آلات مربوطه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 02634763130 تلفن 02634763131 تلفن 02634763132 موبایل 09370755082 واتساپ 09370755082 ایمیل mahpooyaco@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام مهندس برق در شرکت شتابدهنده تخصصی نفت و انرژی پیاکو در تهران استخدام کارشناس توسعه بازار با مزایا در البرز استخدام مدیر بازرگانی در اصفهان استخدام مدیر بازرگانی و فروشنده مبلمان در آیسا مبل کیا در خرمدشت تهران استخدام پشتیبان شبکه و کارشناس بازرگانی با بیمه در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین

تین نیوز

رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان البرز گفت: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج قزوین حد فاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج قزوین روان گزارش شده است، بیان کرد: جاده کرج چالوس در محدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است و مسافران باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مقیمی: سابقه دانشگاه جندی‌شاپور به دانشگاه تهران منضم شد
  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • سابقه دانشگاه جندی شاپور به دانشگاه تهران منضم شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • استقبال کم‌سابقه سرمایه‌گذران ۱۰۳کشور از ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد