Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کوروش محمودیان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: موج جدید کرونا این شهرستان را درگیر کرده به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ مورد مثبت ابتلا به کرونا به تعداد افراد مثبت ایام نوروز اضافه شده است.

وی اظهار داشت: ورود مهمانان نوروزی و کم رنگ شدن رعایت موازین بهداشتی، تعداد افراد مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای امسال را در این شهرستان به ۱۴۸ نفر افزایش داده که متاسفانه تعداد افراد بستری هم به ۹ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: از موارد بستری مبتلا به ویروس کرونا هم اکنون ۶ مورد در بیمارستان الزهرا(س) این شهرستان و سه مورد دیگر در بیمارستان های استان کرمانشاه بستری است.

محمودیان اضافه کرد: موارد جهش یافته در این شهرستان ۱۶ مورد است و ۸۰ نفر نیز هم اینک دوره قرنطینه خانگی را تحت نظارت کارشناسان بهداشت و درمان طی می کنند.

وی گفت: استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بین مردم کاهش یافته از این رو مردم باید بیش از هر زمان دیگری به نکات ایمنی توجه کنند.

رییس ستاد کرونای گیلانغرب افزود: از ابتدای تغییر وضعیت شهرستان به نارنجی بیش از۵۰ دستگاه خودروهای پلاک غیربومی اعمال قانون شده است.

 او اظهار داشت: از ابتدای شروع همه گیری کرونا در شهرستان گیلانغرب  از چهار هزار و ۷۷۵ نمونه اخذ شده، آزمایش یک هزار و ۴۳۷نفر مثبت بوده که از این تعداد  ۶۵ نفر فوت کرده اند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

برچسب‌ها گیلانغرب ویروس کرونا ماسک محدودیت های کرونا کرونای انگلیسی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلانغرب ویروس کرونا ماسک گیلانغرب ویروس کرونا ماسک محدودیت های کرونا کرونای انگلیسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها