Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@14:14:30 GMT

توهین به یک نماینده مجلس در جلسه با جهانگیری؟

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۳۱۰۳

توهین به یک نماینده مجلس در جلسه با جهانگیری؟

یک منبع آگاه و مسوول در استانداری خراسان رضوی گفت: نشست امروز ۱۴ فروردین معاون اول رییس جمهوری در مشهد روالی رسمی، کاملا آرام و محترمانه داشته و در جریان آن کمترین توهین به هیچکس رخ نداده است.

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری که صبح امروز وارد مشهد شد در نخستین برنامه سفرش در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با حضور استاندار، معاونان وی، مدیران دستگاههای اجرایی استان و سه نفر از نمایندگان مردم خراسان رضوی در مجلس شوای اسلامی، شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش خبرنگار ایرنا که در طول این نشست در محل استانداری خراسان رضوی حضور داشت حکایت از جوی آرام و کارشناسی با سخنرانی معاون اول رییس جمهوری، استاندار خراسان رضوی، همه نمایندگان مجلس حاضر در این نشست و برخی از مدیران نهادهای اجرایی استان دارد.

با این وجود "احسان ارکانی" نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، امروز پس از پایان حضورش در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی اقدام به انتشار توییتی گلایه‌آمیز با محتوای تند کرد.

وی در متن این توییت مدعی شد عوامل نهاد ریاست جمهوری به نمایندگان مجلس توهین کرده و دبیر اجرایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی را کتک زده و بازداشت کرده‌اند.

این در حالی است که نشست جهانگیری با مسوولان خراسان رضوی و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی روالی عادی داشته و هیچگونه رخداد غیرمعمول در آن دیده نشده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از سخنرانان این نشست بود که پس از پایان سخنانش، به آرامی و به تنهایی نشست را در حالی که دیگر نمایندگان مجلس هنوز در آن حضور داشتند بدون هیچ تنشی ترک کرد.

منبع مسوول و آگاه در استانداری خراسان رضوی که خواست نامش ذکر نشود به گفت: گویا در فضای بیرون از نشست یکی از کارکنان دفتر نماینده نیشابور دچار اختلاف با گروه محافظان نهاد ریاست جمهوری و عوامل حراست شده است.

وی نام این فرد را "طلایی" ذکر و بیان کرد: هنوز اطلاعات دقیق و تکمیلی از این رخداد دریافت نکرده‌ایم اما گویا دلخوری نماینده نیشابور از همین اتفاق موجب عصبانی شدن وی و شتاب در انتشار توییتی با مضومن تند شده است.

معاون اول رییس جمهوری به منظور سفری یک روزه همراه با چند نفر از وزرا و معاونان وزارتخانه‌ها وارد مشهد شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آزاده نامداری اسحاق جهانگیری نماینده مجلس توهین مجلس شورای اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس

رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی ر دستروکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)
گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده 48 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (1)
گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400
گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود