Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-28@14:47:00 GMT

توزیع ۲۴ میلیون لیتر نفت سفید در گیلان طی سال ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۳۱۳۹

توزیع ۲۴ میلیون لیتر نفت سفید در گیلان طی سال ۹۹

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: پارسال در مجموع ۲۴ میلیون و ۷۶۲ هزار لیتر نفت سفید در استان توزیع شد.

به گزارش شانا به نقل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، کوروش بالادست اعلام کرد: پارسال، ۱۰ میلیون و ۶۱۸ هزار لیتر نفت سفید به مناطق سخت‌گذر استان تخصیص یافت که این رقم معادل ۵۶ درصد از سهمیه کل نفت سفید در این مناطق با توجه به مقدار مصرف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: سهمیه نفت سفید فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال خانوارهای مناطق فاقد گاز طبیعی و مناطق سخت‌گذر به مقدار ۲۱۰ لیتر در کارت‌های بانکی خانوار شارژ شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با اعلام ذخیره‌سازی کافی نفت سفید تأکید کرد: خانوارهای مصرف‌کننده نفت سفید به‌ویژه در مناطق سخت‌گذر در زمان مقرر نسبت به دریافت و ذخیره‌سازی سوخت خود اقدام کنند.

بالادست تصریح کرد: خانوارهایی که اطلاعات کارت بانکی آنان در سامانه تجارت آسان ثبت شده است، می‌توانند سهمیه نفت سفید فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال خود را از فروشندگی محل دریافت کنند.

وی اعلام کرد: سهمیه هر خانوار از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار و دستگاه کارت‌خوانی که در اختیار فروشندگی نفت سفید محل قرار دارد، قابل برداشت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان اظهار کرد: آن دسته از کسانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی TEJARATASAN.NIOPDC.IR نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

منبع: شانا

کلیدواژه: توزیع نفت سفید مدیر پخش منطقه گیلان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 

سردار علی اکبرجاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت بصورت هم زمان در مناطق خانسرخ، سورو، نخل ناخدا وروستای دهنو از توابع بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی‌های هدفمند اجرا شد جمعا ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ حفت کفش و یکدستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه دراین طرح تعداد ۵ دستگاه خودرو شوتی فعال در قاچاق سوخت و ۱۰ فروند تشتک فایبر کلاس قایق موتوری نیز توقیف شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر اتباء بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت که برخی از آنها در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند نیز شناسایی و دستگیر شدند که هماهنگی‌های لازم جهت طرد آنان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم مردم قدر شناساس استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپوو یا قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی