Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@15:23:43 GMT

مهلت شرکت در جشنواره دانشجویی رهوا تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۳۱۵۲

مهلت شرکت در جشنواره دانشجویی رهوا تمدید شد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مهلت شرکت در نخستین جشنواره دانشجویی رهوا که به همت شورای استانی نهاد رهبری در دانشگاهای خراسان رضوی برگزار می‌شود؛ تا 20 فروردین تمدید شد.

براساس ستاد اطلاع رسانی جشنواره رهروا؛ پیش از این مهلت ثبت نام در این جشنواره، 20 اسفند اعلام شده بود که با توجه به استقبال دانشجویان و به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان(عج) برای دومین بار تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره رهوا شامل 27 رشته در پنج قالب ادبی هنری، آموزشی، فناوری، پژوهشی، ایده پردازی و تجربه نگاری  با موضوعات متنوع پیرامون مسائل و دغدغه های روز دانشجویان می باشد. 

بنا بر این گزارش، در مجموع 80میلیون جایزه نقدی برای 80 برنده جشنواره در نظر گرفته شده است که از این میان، هشت برنده به نام امام هشتم(ع) توسط مخاطبان انتخاب می شوند.

همچنین شرکت کنندگان در بخش های آموزشی و پژوهشی جشنواره که بیش از 60درصد امتیاز رشته موردنظرشان را کسب کنند، معادل 2 نمره امتیاز دروس معارف دریافت خواهند کرد.

جشنواره رهوا از بهمن ماه 99 تا اردیبهشت ماه 1400 ویژه دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی و دانش آموختگانی که یک سال از اتمام تحصیلشان می گذرد (اعم از مجرد و متأهل)، برگزار می گردد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت www.rahvaa.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره به شماره های 05137123985و 05138451527 و  09011246511 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان خراسان رضوی جشنواره رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور

مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۲۰ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دانشگاه پیام نور بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از تاریخ ۲۹ فروردین تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت داشتند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند، که دانشگاه پیام نور با توجه به درخواست‌های مکرر داوطلبان، مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را تا روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

تمام متقاضیان واجد شرایط این فراخوان می‌توانند با مراجعه به سیستم جامع دانشگاهی گلستان به نشانی https://reg.pnu.ac.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

کد خبر 749772

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی