Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:52:30 GMT

نوروز امسال هم حال هتلداران فارس را خوب نکرد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۳۲۰۳

نوروز امسال هم حال هتلداران فارس را خوب نکرد

ایسنا/فارس رئیس جامعه هتلداران فارس با بیان اینکه هتل‌های استان در نوروز امسال وضعیت خوبی نداشتند، گفت: سطح اشغال هتل‌های فارس در نوروز ١٤٠٠ بین ١٠ تا ٣٠ درصد متغیر بود.

حسن سیادتان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه نوروز ٩٩ همه هتل ها تعطیل بود و نسبت سطح اشغال را باید با سال ٩٨ سنجید، خاطرنشان کرد: در مقایسه نوروز ۱۴۰۰ و نوروز ۱۳۹۸، سطح اشغال هتل‌ها در فارس افت ۶۰ درصدی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جامعه هتلداران استان فارس تاکید کرد که تداوم روند فعلی شیوع کروناویروس به حتم موجب تعطیلی تعدادی از هتل‌های استان خواهد شد.

او ادامه داد: باید منتظر نتیجه واکسیناسیون و چگونگی روند شیوع بیماری طی ماه‌های آینده ماند، اما اگر به همین منوال پیش رود، قطعا تعدادی از هتل‌ها در فارس تعطیل می‌شوند.

رئیس جامعه هتلداران فارس با اشاره به شیوع بیشتر بیماری کرونا طی روزهای اخیر در استان و تغییر وضعیت رنگبندی استان در سامانه ماسک وزارت بهداشت، خاطرنشان کرد که جامعه هتلداران فارس همانند ابتدای همه گیری این بیماری تاکنون، در این مقطع زمانی نیز با ستاد ملی و ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا همکاری خواهد کرد.

سیادتان در پاسخ به این سئوال که چه برنامه‌ای برای اجرای تورها دارید؟ گفت: از آنجا که شیوع این بیماری موجب بی ثباتی در وضعیت شهرها شده است نمی‌توان روی اجرای تورهای داخلی برنامه ریزی کرد.

او اضافه کرد: هتل‌ها از امن ترین مکان‌های بهداشتی برای اسکان مسافران و گردشگران هستند و تاکنون موردی دال بر ابتلای افراد در هتل‌ها گزارش نشده است.

رئیس جامعه هتلداران فارس با بیان اینکه هزینه‌های هتلداری در دوران کرونا به واسطه نیاز به لوازم و مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی  ٢٥ درصد افزایش یافته است، یادآور شد که در بازرسی‌های نوروز هم به وضوح این موضوع مشهود بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جامعه هتلداران فارس نوروز۱۴۰۰ همه باهم علیه کرونا جامعه هتلداران فارس رئیس جامعه هتلداران هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت جو قصیل در قم

حسین کوه خضری، رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی قم  با اشاره به اینکه با توجه به منابع محدود آبی در استان نیازمند تغییر روش کشت محصولات کشاورزی هستیم، گفت: کاهش میزان آبدهی و برداشت زودتر محصول، حذف علف‌های هرز و افزایش کیفیت علوفه دامی از مزایای برداشت جو به صورت قصیل است.

وی افزود: در کشت جو به صورت قصیل، وقتی دانه جو از مرحله شیری وارد مرحله خمیری می‌شود، محصول برداشت و به ۲ صورت تازه و یا خرد و سیلو شده به مصرف دام می‌رسد.

کوه خضری با بیان اینکه امسال دو هزار تن محصول جو در استان به این صورت در استان برداشت می‌شود، افزود: پیش بینی می‌کنیم سال آینده ۱۰ درصد از زمین‌های زیر کشت محصول جو به صورت قصیل برداشت شود.

وی با بیان اینکه کشت جو قصیل که امسال به صورت آزمایشی در استان قم اجرا شد این روز‌ها به مرحله برداشت رسیده است،گفت:در حال حاضر ۲۳ هزار هکتار از مزارع استان زیر کشت محصول جو قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • برداشت جو قصیل در قم
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!