Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@22:38:57 GMT

۷۰۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد کشور هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۳۳۸۲

۷۰۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد کشور هستند

حجت‌الاسلام جعفری نخبگان تحصیلی، علمی، ورزشی را سرمایه‌های اجتماعی دانست و گفت: ۷۰۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام«علی جعفری» در آئین تجلیل، تودیع و معارفه کارکنان کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه  ۷۰۰ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند گفت: برای هر دانش‌آموز یک پشتیبان تحصیلی در نظر گرفته است تا بتوانند استعدادهای خود را شکوفا سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور فرهنگی کمیته امدادکشور نخبگان تحصیلی، علمی، ورزشی را به‌عنوان سرمایه‌های اجتماعی دانست وافزود: یک‌میلیون نوجوان تحت حمایت کمیته امداد کشور هستند.

 

وی بابیان اینکه رویکرد حوزه فرهنگی و توانمندی در حوزه فرهنگی پیشگیری است، ابراز داشت: در حوزه فرهنگی پیشگیری و عمدتاً مشاوره دنبال می‌شود و باید گفت نگاه کمیته امداد نیز در حوزه فرهنگی نزدیک به مشاوره است.

 

حجت‌الاسلام جعفری بااشاره به اینکه توسعه خدمات مشاوره در کمیته امداد دنبال می‌شود اظهار کرد: پیشگیری از مخاطبانی که کمتر درگیر آسیب شدند و فعلاً فقط دچار فقر هستند در اولویت کمیته امداد قرار دارد.

 

معاون امور فرهنگی کمیته امدادکشور بابیان اینکه مددجویان کمیته امداد تحت خدمات مشاوره‌ای قرار می‌گیرند، افزود: توسعه کلینیک‌های زنجیره‌ای مشاوره در کمیته امداد در دستور کار است.

 

وی بیان کرد: مهم‌ترین هدف کمیته امداد ایجاد حس خودباوری در مددجویان به منظور شکوفایی استعدادها و ایجاد انگیزه کار و تلاش است.

 

حجت‌الاسلام جعفری رویکرد فرهنگی را لازمه و جوهره و مبدا همه فعالیت‌ها و خدمات این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: از این رو برای تعمیق هرچه بیشتر فعالیت‌ها، خدمات این نهاد بازخوانی فرهنگی می‌شود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: خدمات مشاوره ای تحت حمایت کمیته امداد حجت الاسلام حوزه فرهنگی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند