Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مطالعات و تحقیقات در آستان مقدس امام حسین(ع) در کربلا از برگزاری همایش بین الملی همزیستی مسالمت آمیز و مبارزه با افراط گرایی در دانشگاه موصل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز الاعلام الدولی، مرکز مطالعات و تحقیقات در آستان مقدس امام حسین(ع) در کربلا از همه پژوهشگران و دانشگاهیان در دانشگاه های عراقی و خارجی با تخصص های مختلف خواست با تولیدات مختلف علمی خود در چارچوب سومین فعالیت های همایش بین المللی فکری با شعار «همزیستی و عشق میهن را بسازید» شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این همایش بین المللی که در دانشگاه موصل برگزار خواهد شد، تلاش دارد تا پدیده افراط گرایی را بررسی کند و فرهنگ همزیستی مسالمت آمیز را ترویج کند.

 

همایش امسال با نظارت مجمع جهانی تقریب وبا مشارکت دانشکده علوم اسلامی در دانشگاه موصل و اداره مبارزه با تروریسم فکری در نهاد حشد شعبی و شورای علمای الرباط المحمدی  مرکز مطالعات و تحقیقات کربلا برگزار خواهد شد. فعالیت های این همایش از 21 تیر 1400 مطابق با 12 ژوئیه آغاز می شود و تا 22 تیر 1400مطابق با 13 ژوئیه ادامه دارد.

 

مرکز مطالعات و تحقیقات درباره شرایط شرکت در این همایش اعلام کرد: نویسندگان و پژوهشگران باید به روش علمی و شرایط تحقیقات دانشگاهی پایبند باشند، نباید این تحقیق پیش از این منتشر شده باشد یا در همایش دیگری ارایه شده باشد، پژوهشگر باید به همراه تحقیق خود خلاصه ای به زبان عربی ارایه دهد، نسخه اینترنتی این تحقیق درقالب WORD وبا خط simplified Arabic  و با فونت 14 ارسال شود. تعداد صفحه های این تحقیق از 25 صفحه بیشتر نباشد. این تحقیق باید یکی از محورهای این همایش باشد.

 

آخرین زمان تحویل خلاصه تحقیق تا 30 اردیبهشت 1400 مطابق با 20 می 2021 میلادی و آخرین زمان تحویل تحقیق  30 خرداد 1400  مطابق با 20 ژوئن 2021 میلادی است. علاقه مندان برای شرکت در این همایش تحقیق خود را به altaqreb.2021@ gmail.com ارسال کنند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: افراط گرایی همایش بین المللی عراق مرکز مطالعات و تحقیقات همایش بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در دانشگاه‌های آمریکا را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه هستند، محکوم کرد.

در بیانیه جنبش انصار الله آمده است که سرکوب غیرموجه تظاهرکنندگان آمریکایی، نادرست بودن ادعاهای دولت آمریکا را مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی آشکار کرد.

جنبش انصارالله بر حق شهروندان آمریکایی برای تظاهرات مسالمت آمیز تاکید و از موضع اخلاقی آنها که بیانگر افزایش آگاهی جامعه در مورد مسئله فلسطین و مخالفت با اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است، قدردانی کرد.

دفتر سیاسی انصارالله از سازمان های بین المللی حقوق بشر خواست تا این اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات مسالمت آمیز در ایالات متحده را محکوم کنند و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که جنایات نسل کشی اسرائیل در غزه مستلزم یک موضع محکم بین المللی برای توقف آن است و تظاهرات مسالمت‌آمیز در آمریکا نشان دهنده مخالفت مردم آمریکا با این جنایت‌ها و همبستگی آنها با مردم فلسطین است.

در پایان بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصار الله تأکید شد که مسأله فلسطین یک مسئله محوری برای ملت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروع خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 6089222

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد