Web Analytics Made Easy - Statcounter

یانیس آنته توکومپو این روزها برای کسب سومین عنوان MVP متوالی خود تلاش می کند.

یانیس آنته توکومپو روزهای بسیار خوبی را تجربه می کند و درخشش او برابر پورتلند تریل بلیزرز، به اوج خود رسید.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

نقل و انتقالات NBA | لمارکس آلدریج با قراردادی یک ساله راهی بروکلین نتس شد

نقل و انتقالات NBA | آندره درامند راهی لس آنجلس لیکرز شد

بسکتبال NBA | بای اوت، سیستمی که توازن لیگ را از بین برده است

به گزارش طرفداری و به نقل از ESPN، يانيس آنته توكومپو برابر پورتلند تريل بليزرز تمام 18 اقدام دو امتيازى خود را تبديل به امتياز كرد و تنها 3 اقدام كه هر 3 پرتاب سه امتيازى بود را از دست داد و 47 امتياز كسب كرد (دقت شوت 85.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصدى). يانيس 12 ريباند و 3 بلاک هم ثبت كرد تا شب فوق العاده اى را تجربه كند. يانيس بعد از ويلت چمبرلين تنها دومين بازيكنى است كه در يک بازى با دقت حداقل 85 درصد، به 45 امتياز و 10 ريباند مى رسد (چمبرلين در سال 1967 توانسته بود 20 اقدام از 23 تا را به امتياز تبديل كند و ضمن كسب 53 امتياز، 38 ريباند هم به دست آورد). در مجموع تنها 3 بازيكن توانسته اند كه با دقت شوت 85 درصد يا بهتر، به حداقل 45 امتياز برسند؛ ويلت چمبرلين، مايک وودسن و يانيس آنته توكومپو. يانيس همچنين بعد از ويلت چمبرلين تنها بازيكنى است كه در يک بازى تمام 18 اقدام دو امتيازى خود را تبديل مى كند و هيچ پرتابى را از دست نمى دهد.

اخبار داغ 

حمله شدید سارقان مسلح به سینا زامهران | عکس وحید هاشمیان: اگر استقلال به جای پرسپولیس پیشنهاد می داد، شاید استقلالی می شدم علت مرگ آزاده نامداری از زبان دایی روانپزشکش / ساعتی پیش اعلام شد + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت روبرت لواندوفسکی یک ماه از میادین دور خواهد بود پایان کار سرخیو آگوئرو و منچسترسیتی با انبوهی از افتخارات / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های سابق بارسلونا و فعلی اینتر میامی شب گذشته برای تماشای بازی تیم بسکتبال میامی هیت مقابل بوستون سلتیکز در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا معروف به NBA در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

صفحه رسمی میامی هیت با انتشار ویدیویی که نشان می‌داد مسی به همراه سوارز و بوسکتس و آلبا از ورودی وی آی پی ورزشگاه برای تماشای این بازی وارد شده‌اند اعلام کرد که این ۴ ستاره حاضر در فلوریدا برای تماشای بازی این تیم در میان تماشاچیان حضور پیدا کرده‌اند.

یکی از نکاتی که توجه بسیاری از فوتبال دوستان و طرفداران این بازیکنان را جلب کرد این بود که سوارز پیراهنی را به تن داشت که متعلق به تیم میامی هیت بود و نام و شماره او روی آن نقش بسته بود تا نشان دهد که در طول این مدت این تیم را دنبال کرده و علاقه زیادی به بسکتبال دارد.

مسی از زمان حضورش در فوتبال آمریکا توانسته است توجه بسیاری از مردم این کشور را نوشته ورزشی جلب کند اما همچنان به نظر می‌رسد که بسکتبال از جایگاه بالاتری نسبت به فوتبال در آمریکا برخوردار است.

دیگر خبرها

  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی