Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@11:09:10 GMT

ادعای آقای نماینده مجلس درباره جهانگیری تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۶۳۴۴۵

اسحاق جهانگیری که صبح امروز وارد مشهد شد در نخستین برنامه سفرش در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با حضور استاندار، معاونان وی، مدیران دستگاههای اجرایی استان و سه نفر از نمایندگان مردم خراسان رضوی در مجلس شوای اسلامی، شرکت کرد. 

 در طول این نشست در محل استانداری خراسان رضوی حضور داشت حکایت از جوی آرام و کارشناسی با سخنرانی معاون اول رییس جمهوری، استاندار خراسان رضوی، همه نمایندگان مجلس حاضر در این نشست و برخی از مدیران نهادهای اجرایی استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

با این وجود "احسان ارکانی" نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، امروز پس از پایان حضورش در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی اقدام به انتشار توییتی گلایه‌آمیز با محتوای تند کرد. 

وی در متن این توییت مدعی شد عوامل نهاد ریاست جمهوری به نمایندگان مجلس توهین کرده و دبیر اجرایی مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی را کتک زده و بازداشت کرده‌اند.

این در حالی است که نشست جهانگیری با مسوولان خراسان رضوی و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی روالی عادی داشته و هیچگونه رخداد غیرمعمول در آن دیده نشده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از سخنرانان این نشست بود که پس از پایان سخنانش، به آرامی و به تنهایی نشست را در حالی که دیگر نمایندگان مجلس هنوز در آن حضور داشتند بدون هیچ تنشی ترک کرد.

یک مقام مسئول در استانداری خراسان رضوی که خواست نامش ذکر نشود به  ایرنا گفت: گویا در فضای بیرون از نشست یکی از کارکنان دفتر نماینده نیشابور دچار اختلاف با گروه محافظان نهاد ریاست جمهوری و عوامل حراست شده است. 

وی نام این فرد را "طلایی" ذکر و بیان کرد: هنوز اطلاعات دقیق و تکمیلی از این رخداد دریافت نکرده‌ایم اما گویا دلخوری نماینده نیشابور از همین اتفاق موجب عصبانی شدن وی و شتاب در انتشار توییتی با مضومن تند شده است. 

معاون اول رییس جمهوری به منظور سفری یک روزه همراه با چند نفر از وزرا و معاونان وزارتخانه‌ها وارد مشهد شده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت