Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام سامانه ماسک، در حال حاضر استان هرمزگان در بحران شیوع کرونا دارای ۵ شهرستان با وضعیت نارنجی و ۸ شهرستان با وضعیت زرد است و شهرستانی با وضعیت سفید، قرمز و آبی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه اطلاع رسانی وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور (ماسک)، وضعیت استان هرمزگان در زمینه کنترل شیوع کرونا مناسب است به گونه‌ای که بر اساس نقشه آماری درج شده در این سامانه در حال حاضر استان هرمزگان در بحران شیوع کرونا دارای پنج شهرستان با وضعیت نارنجی و هشت شهرستان با وضعیت زرد است و شهرستانی با وضعیت سفید، قرمز و آبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شاخص نمادهای این سامانه، رنگ آبی نشانه کم خطر، رنگ زرد خطر متوسط، رنگ نارنجی وضعیت پرخطر، رنگ قرمز نشانه وضعیت خیلی پرخطر است.

وضعیت شهرستان‌های استان هرمزگان در زمینه شیوع کرونا به شرح ذیل است:

وضعیت نارنجی:

بندر خمیر

بندر عباس

میناب

قشم

بندر لنگه

وضعیت زرد:

سیریک

حاجی آباد

بستک

پارسیان

ابوموسی

رودان

بشاگرد

بندر جاسک

کد خبر 484527

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هرمزگان استان هرمزگان رنگ بندی جدید شهرها در کرونا رنگ بندی شهرها در کرونا ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان با وضعیت استان هرمزگان شیوع کرونا بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای پنج شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» خبر داد.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۳۹، ایستگاه نیوساید اهواز ۱۲۷، ایستگاه حفاری اهواز ۱۱۷ و ایستگاه پادادشهر اهواز ۱۰۶، ایستگاه اندیمشک ۱۱۹، ایستگاه دزفول ۱۱۶،‌ایستگاه ماهشهر ۱۳۷ و ایستگاه هندیجان ۱۱۳ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهرها در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت هوای مسجدسلیمان و خرمشهر در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.

به گزارش ایسنا، شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • صدور هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • صدور ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان