Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در یاسوج اظهار داشت: تا ۲ هفته آینده روند صعودی تعداد افراد بستری و فوتی ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مجوز برخورد با برگزارکنندگان مراسم عروسی و عزا در استان از سوی دادستانی به نیروی انتظامی داده شده است و افراد تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برپایی مراسم تشییع جنازه ها و عروسی های چند هزار نفری در استان جای تاسف دارد و باید برای ممانعت از برگزاری این مراسمات چاره اندیشی شود.

کلانتری بیان کرد: مردم استان باید رودربایستی ها را کنار بگذارند و در مراسمات مختلف شرکت نکنند زیرا که روند بستری ها و مرگ و میر های ناشی از کرونا در استان نگران کننده است.

وی ادامه داد: فرمانداران، مسئولان، دهیاران، شهرداران، خانه های بهداشت، نیروی انتظامی و سایر نهادها موظف اند مانع هر گونه تجمع در شهر ها  و روستا های استان شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دورکاری های کارمندان در این شرایط کرونایی مختص کارکنان ادارات خواهد بود و شامل مدیران دستگاه های اجرایی نخواهد شد.

کلانتری اضافه کرد: افرادی که باید در قرنطینه باشند اما از قرنطینه خارج می شوند نیز شناسایی و با آن ها برخورد جدی خواهد شد زیرا که این افراد متخلف محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: در مجموع عملکرد مسئولان و مردم استان در مقابله با ویروس کرونا رضایت بخش بوده است و تاکنون ۹۶ درصد مصوبات ستاد کرونا در استان اجرایی شده و چهار درصد دیگر آن نیز در دست اقدام است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به منظور اطلاع رسانی مردم باید از تمامی ظرفیت های استان شامل سمن ها، دهیاری ها، نیروهای داوطلب هلال احمر، صدا و سیما و رسانه ها برای پیشگیری از شیوع ویروس مرگبار کرونا در استان استفاده کنیم.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در روز های پیش رو شرایط و وضعیت سختی را تجربه خواهیم کرد که نتیجه کم توجهی به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی و تجمعات در  اسفندماه و ایام نوروز است.

پرویز یزدان پناه عنوان کرد که رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها و پرهیز از حضور در مکان های شلوغ و پرخطر  و واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان و گروه های پرخطر در شرایط موجود می توانند کمک به کنترل بیماری و جلوگیری از مرگ و میر های کمتری کند.


 

برچسب‌ها ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد